28. 7. 2014

AUSSIE [miracle moist shampoo & 3 minute miracle conditioner]


Po dlouhé době jsem si pořídila časopis ELLE - překvapivě jen kvůli příloze. K časopisu byl 75ml šampon a 75ml balzám od značky AUSSIE. Obojí jsem chtěla už dřív vyzkoušet, ale koupit si plné balení za ne zrovna málo peněz se mi nechtělo a tak jsem hrozně ráda, že je mám doma.

Jako první mě zaujala vůně (hlavně šamponu) - voní jako dětská žvýkačka,mňam. U balzámu mně zaujala konzistence, která je gelová ale až pastová a má zajímavou oranžovou barvu.

Po první použití můžu říct, že mám vlasy jemné, lehké a krásně voňavé (pořád si je musím očuchávat:D). Na rozčesání jsem nepotřebovala už žádný přípravek, protože to šlo jako po másle. :)

Četla jsem hodně negativních recenzí, takže jsem opravdu mile překvapena. Ještě nevím, jak budou vlasy vypadat zítra, ale zatím se mi šampon i balzám zamlouvá, přesto si promyslím jestli jsem ochotná investovat tolik peněz do plného balení.

 • šampon na vlasy, které jsou suché / poškozené / poněkud nešťastné. s australským makadamovým olejem.

• hloubkový balzám na poškozené vlasy. s výtažkem s australské meduňky lékařské.





2 komentáře:

  1. Mne práve tá žuvačková vôňa prekážala, nevoňalo mi to a strašne ma to otravovalo a žeby to bol fakt taký zázrak, ako sa to prezentuje v reklamách to určite nie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.