29. 7. 2014

BRANDNOOZ BOX červenec 2014

Dnes mi přišel můj první brandnooz box za červenec 2014 a můžu říct, že jsem nadmíru spokojená! Stihla jsem asi nějakou akci, kdy jsem dostala dva boxy ( jeden byl z června ) za cenu 199Kč.

• tady už je boxík rozebraný, bylo tam mnohem víc věcí :)

1) CHIO BIG PEP (19,90Kč) - chipsy se u nás nikdy neztratí a tenhle druh teprve ne
2) KÁVENKY CAPPUCCINO-SKOŘICE (8,90Kč) - ani sušenky se u nás neztratí
3) NORDIC ICE JABLKO (79Kč) - tohle mě zaujalo nejvíc, jedná se o alkoholický nápoj s příchutí jablka, mňam :)
4) X-LIFE KRTEČKOVA PŘESNÍDÁVKA BROSKEV (15Kč) - s přítelem milujeme přesnídávky, takže opět super :)
5) LOTUS BISCOFF TWINPACK (8,90Kč) - kdo by neměl v lásce sušenky Lotus?!
6) KRIT ORIGINAL (17,90Kč) - ani slané krekry se neztratí :)
7) MIXIT MANGO & PHYSALIS (49Kč) - na tohle mrazem sušené ovoce se fakt těším :)

Na fotce chybí:
8) HELLMANN'S MAJONÉZA NA BAGETY (39,90Kč) - už je v lednici ( trochu mě zarazilo, že si někdo troufne poslat majonézu v červenci, ale budiž :)), jedná se o klasickou majonézu v pěkné lahvičce
9) PENAM FIT DEN (20Kč) - klasika :)
10) LOTUS CRUNCHY (84,90Kč)- viz. můj názor na sušenky Lotus :) tuhle pomazánku jsme si chtěli koupit, takže mám velkou radost :)


Myslím, že se box povedl a mám v plánu objednat si i box na srpen! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.