31. 7. 2014

DOMÁCÍ LEVANDULOVÝ OLEJ


Dnes se pochlubím svým malým domácím zázrakem. Už loni jsem dostala nápad zužitkovat levanduli, která nám roste na zahradě a udělala jsem levandulový olej. Po tom, co si ho nemohla babička vynachválit udělala jsem ho letos znovu - a je vážně skvělý!

Používám ho na štípance, nehtovou kůžičku, záděrky, suché lokty, akné atd. Zatímco kokosový olej mně nějak nezaujal, tento se stal velmi rychle mým oblíbencem.

A výroba je velmi jednoduchá:
stačí natrhat levanduli, dát do uzavíratelné dózy a zalít olivovým olejem tak, aby byla levandule celá ponořená. Obden olej protřepáváme. Za měsíc je olejíček hotový. :)
(já zhruba po 14 dnech starou levanduli vyhodím a dám čerstvou, olejíček je potom silnější)


Dnes mi přišla objednávka z Oriflame:

• sprchový gel na akné (89Kč) a odličovací ubrousky s tea tree (49Kč)

Sprchový gel krásně voní a má v sobě taková peelingová zrníčka,tak uvidíme co dokáže. Ubrousek už jsem zkoušela - má hodně silnou vůni tea tree ale potěšilo mně, že nepálí v očích a nedělá mi ,,mlhu" na čočkách.





2 komentáře:

  1. Máš hrozne pekný blog♥tie odličovacie obrúsky na tvár vyzerajú skvelo!
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.