14. 8. 2014

BIODERMA HYDRABIO [sérum]

Nevím, jestli jste to už postřehli, ale na hydrabio.cz probíhá až do 31.8.2014 soutěž o produkty právě z řady Hydrabio. Soutěž spočívá jen v tom, že ,,točíte" kolem. Kdo zkusí štěstí? :)

Myslala jsem si, že mi stejně nic nedorazí a když už, že to bude nějaký vzoreček. K mému překvapení jsem dnes viděla, že pošťačka dala do schránky nějakou velkou obálku a ejhle! Je to doma!


Původně jsem měla dostat něco jiného, ale přišlo mi sérum (a jsem fakt ráda, protože ho využiju!). Design obalu se mi moc líbí - jednoduchý,pěkný a vystihuje to co má. 


Balení má 40ml a je s pumpičkou. Na celý obličej stačí jednou zmáčknout.




Konzistence je taková gelová. Barva bych řekla že je mléčná a sérum se krásně rychle vsákne a úžasně voní. Nemám pocit naplé pokožky a nelepí.

Jak říkám sérum mi přišlo dneska, proto nebudu hodnotit (kolikrát mi něco vyhovuje první dvě použití a pak už ne), ale zatím můžu říct že jsem spokojená (hned mi zmizly suché šupinky kolem nosu a to je co říct :)).

4 komentáře:

  1. Škoda, mně ta Bioderma vůbec nejde otevírat a vůbec se mi stránky nezobrazují nebo je tam limit :(
    Už jsem tolikrát chtěla zkusit štěstí!
    Sérum je výborně, doma mám hydratační krém Hydrabio ve stejném balení a nelituji, že jsem ho koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, zkusila si třeba jiný prohlížeč? :-)

      Vymazat
  2. Já jsem teda už vyhrála Hydrabio Brume 300ml, ale nepřijde mi to nějak moc využitelné, teď jedu k moři, takže ledas kdybych se spálila tak třeba nastříkat na to :). Sérum ti moc závidím, taky jsem doufala, že jej vyhraji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já právě taky měla dostat Brume :-) Jsem ráda že mám nakonec to sérum, které využiji protože Brume by se mi tu asi jen válelo.. Užij si dovolenou :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.