28. 8. 2014

BRANDNOOZ BOX srpen

Po včerejším zklamání z Ladyboxu tu mám další krabičku a tou je Brandnooz. 


1. Isoline - 3D TOP 24 Detox - 0,33l, 36,-
Isoline už jsem jednou měla a moc mi chutnal. Myslím, že i tento bude skvělý.
2. Jumex - nektar meruňka - 335ml, 22,-
Meruňkový nektar jsme ještě nezakoušeli, ale dle složení (41% meruňkové šťávy + dužiny) vypadá dobře.
  
3. Schwartau - višeň a tropické ovoce - 340g, 69,90,-
Marmelády já ráda a na tuhle se obzvlášť těším. V boxu jste mohli objevit dva druhy: Rio de Janeiro ( tu mám já ) nebo Sao Paulo ( jahoda s limetkou ), jsem nesmírně šťastná, že máme právě tuhle variantu.
4. Kotányi - paprika uzená - 25g, 19,90,-
Moc se těším, až ji vyzkouším. Vypadá zajímavě, ale přiznávám, že v obchodě bych si ji nekoupila :)
5. Patifu Gourmet - tofu paštika - 100g, 27,90,-
Rádi zkoušíme nové věci a jsme moc zvědaví, jaká paštika bude, protože běžně paštiky nejím a ani je nějak nekupujeme.

6. Zlatopramen - radler nealkoholický grep - 0,5l, 17,90,-
Radlera moc nemusím, ale občas proč ne :)
7. Nescafé - ledová káva Latté Macchiatto - 250ml, 31,90,-
Na výběr bylo opět více druhů (Black Roast, Cappuccino White, Café Vanilla), my máme Latté Macchiatto, které si hned vzal přítel :)

8. Avanti Spritz - 0,75l, 79,90,-
Avanti máme moc rádi, tento druh neznáme ale brzy poznáme :)
 
9.Chio - POP Corners - 60g, 24,90,-
Kombinace chipsů a popcornu mě neláká, snažím se jíst zdravě. Jako plus hodnotím to, že jsou pečené a ne smažené. 
10. Delissa křehká - 42g, 7,90,-
 Delissa se u nás neztratí, přítel ji určitě zužitkuje :D Máme ji v kakaovo-mléčné příchuti (další varianty: čokoláda; oříšek).


Shrnutí: Box stál 222,-, věci jsou v hodnotě cca  338,- a to znamená, že jsme 116,- v plusu :)
Navíc jsou v boxu samé věci, které využijeme ( některé dřív, jiné později ). 
Už teď se těším na další krabičku! :)


2 komentáře:

  1. Minulý obsah brandnooz boxu se mi líbil nejvíc, ale po tomhle vydání si zase říkám, že do objednávky asi nepůjdu, z tohohle vydání bych já zase nadšená vůbec nebyla :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, brandnooz nedokáže vyhovět vždy každému :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.