3. 8. 2014

COOLING SHOWER MOUSSE


Když jsem uviděla tuhle chladící pěnu v Oriflame v akci tuším za nějakých 69 korun, věděla jsem, že si ji objednám. Na obalu se uvádí, že  jde o sprchovou chladící pěnu, kterou naneseme na vlhou pokožku a opláchneme - OK, nic složitého. Zkusila jsem a už to nikdy neudělám. Pěna i po opláchnutí lepí jako prase, takže jsem se stejně musela umýt gelem. Navíc nechladí - voní po mentolu, ale chladící efekt nulový. Používám jako pěnu na holení a jsem jakž-takž spokojená ( žádnej zázrak to sice není, ale alespoň ji zdělám a nevyhodím ). Myslím, že mnohem lepší službu udělá pěna od Balei za polovinu.


Dávám 1 srdíčko z 5 a to jenom proto, že pěnu nevyhodím a líbí se mi obal.

2 komentáře:

  1. Jaj, to je škoda, já používám právě jen obyčejnou Baleu a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Baleu jsem slyšela samou chválu, ale řekla jsem si, že když je to léto tak chladivá pěna bude fajn. :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.