7. 8. 2014

EBAY: gumičky do vlasů


Na tyhle gumičky jsem slyšela hodně chvály a tak jsem neváhala a sama si je objednala. Deset kusů mě vyšlo ně nějakých 20Kč. (Na obrázku tři chybí, dvě jsem dala mamce a jednu mám ve vlasech.) Barvy si vybrat nemůžete, ale myslím, že ty co mám jsou super. Přišly mi dvě růžové (každá jiná), dvě fialové, dvě žluté, hnědá, neonově zelená a dvě modré (každá jiná).
Nejdřív jsem se teda dost divila, protože se mi zdály hrozně maličké, ale hodně se natáhnou. Vlasy s nimi omotám čtyřikrát, ale culík mi pokaždé trochu sjede . Vlasy necuchají, nezanechávají ,,otisk". Bohužel se asi brzo vytahají, ale nadruhou stranu si za ty peníze nemůžu (a nechci) stěžovat. Jsem spokojená a určitě si ještě nějaké pořídím! :)


6 komentářů:

  1. Tak na tyto gumičky si brousím zoubky už delší dobu. Jen škoda, že se brzo vytahají.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Za ty peníze mi to ani nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  3. chtela jsem je uz dlouho vyzkouset. hmmm asi je jdu obednat :D za ty prachy

    OdpovědětVymazat
  4. Já si poprvé koupila dvě před rokem v obchodě s doplňky a bižuterií v Palladiu a jedna mě stála snad 15 Kč :D Je fakt, že se dost rychle vytahají a pak culík klouže docela rychle dolů a jedna mi dokonce praskla, ale rozhodně je mám radši jak klasické "látkové" gumičky :) Až na ně někde narazím, koupím si zásoby v nějakých neutrálních barvách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím nosím pořád jednu ( je teda dost vytahaná ), ale culík drží pořád dobře. :) Ty klasické gumičky mi vždycky vyrvou hromadu vlasů, což mě štve, protože už takhle mám na hlavě ,,dva chlupy".

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.