17. 8. 2014

EBAY: pouzdro na kontaktní čočky

Konečně jsem se dočkala - mám doma to nejroztomilejší pouzdro na kontaktní čočky jaké existuje. Objednávala jsem ho tady. Prodejce má na výběr z několika druhů, ale mě se nejvíc líbil tento.
Platila jsem zhruba 25Kč a doručeno bylo obyčejně v igelitové obálce. Pouzdro bylo zabalené v plastové krabičce (ta je dost pomuchlaná),ale nic se mu nestalo. Provedení je dost kvalitní (až mě to překvapilo), barvy odpovídají. Otevírá se tak, že celé ,,košíčky" vyštroubujeme. Jediná vada je, že L a R je uvedeno pouze uvnitř (jakoby v kalíšku do kterého se dává roztok).

 • foto prodejce


10 komentářů:

  1. To púzdro vyzerá krásne :) doma mám podobné, ale ružové :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je dokonalé, to by se mi na čočky taky líbilo :) Já mám pořád jen klasická pouzdra, eshop, z kterého objednávám tohle vůbec nenabízí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rozmanitosti obalů na čočky je ebay TOP :)

      Vymazat
  3. To pouzdro je krásný :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To je sladké...musím konečně něco z ebay objednat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Páni ty jsou krásné ! :) Až je mi líto že nemám čočky ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.