27. 8. 2014

LADYBOX srpen

Propadla jsem touze vyzkoušet Ladybox. Už někdy v červenci jsem si objednala edici na srpen, ale bohužel pokaždé, když na FB odhalil Ladybox jednu nápovědu, stupňovala se u mě obava, že mi LB nebude vyhovovat - a oprávněně.

Po otevření vypadala krabička doslova ,,nacpaná".


A co konkrétně bylo uvnitř?

1.Keims - Regenerační balzám na rty s ginkgo (?) bilobou, plné balení - 199,-
Balzámů mám dost, takže poputuje k mamče, která ho snad využije. Čuchala jsem k němu a voní hezky.


2. Paese - lak na nehty (vybraný odstín), plné balení - 75,- a 3. Jordana - Linkovač se štětečkem (vybraný odstín), plné balení - 59,-
Obě věci přišly v krásné fialové barvičce (linky 01 Go on purple; lak 133), za což jsem ráda, protože je nevyužiju (laků mám moc a linky nepoužívám [ a když už, tak jedině černé]), ale mamča fialovou miluje, takže bude mít snad radost.


4. Calypso - Demake - up odličovací houbičky, plné balení - 26,90,-
Jediné houbičky si nechám a mám z nich radost, protože už nutně potřebuju nové. 


5. Anatomicals - Sprchový gel, vybraná varianta, plné balení - 119,-
Nejdřív jsem se zaradovala, protože já miluju sprchové gely a myslela jsem, že mi do sbírky přibyde další.. no, a pak jsem si čuchla. Mám vůni marvelous mango and papaya a prostě mi nevoní. Přijde mi to jako přecukrovaný ananas - putuje k mamče a já doufám, že ho využije.


6. Vzorky Mixa
Nechám si je i když si na vzorečky moc nepotrpím.


Suma-sumárum mamka bude mít radost. A já jsem se poučila a Ladybox už nikdy více. Kromě houbiček a vzorků si ještě nechám krabičku - v té už bydlí moje kolíčky na prádlo.



Jak jste spokojeni Vy?


8 komentářů:

  1. Já těmto krabičkám neholduju, ale obsah vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tvůj sprcháč bych brala asi raději, to samé linky :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky jsou pěkné, jen jsem spíš na klasiku B-)

      Vymazat
  3. ja som nadsena :)


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.