2. 8. 2014

NOVINKY


Dnešní návštěva Tesca se stala osudnou pro mojí peněženku. Z F&F jsem si odnesla krásný měkoučký župánek zlevněný z 569Kč na 170Kč, takže jsem ho tam vážně nemohla nechat. Z kosmetiky mám ústní vodu PRO 6v1 u které se mi líbí barva že je slabší než ostatní ústní vody (ty se mi zdají moc agresivní) a deodorant Garnier Neo. Roztok na čočky mám od mamky z DMka a měl by být vhodný na všechny druhy čoček, tak jsem zvědavá. Navíc jsem si pořídila další věci, které nejsou na fotce (ale hadry na podlahu by stejně nikoho nezajímaly - i když jsou fakt krásně růžový :D).

• Visiomax (DM, cenu nevím), Garnier neo (Tesco, kolem 40 - 60Kč [nepamatuji si]), PRO (Tesco, 62,90Kč)
 Za fotky se omlouvám - je už tma a špatně se fotí.




2 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.