29. 8. 2014

Recenze: Shirtinator.cz

Jak už jsem psala TADY, na shirtinator.cz jsem si objednala tričko s vlastním potiskem. Objednávala jsem ho v úterý a dnes v pátek ho mám doma. Kolem desáté hodiny mi volal kurýr, že mi veze balíček. To je rychlost. :)


Ihned po rozbalení mně překvapil materiál trička - 100% bavlna, moc příjemná na dotek. Potisk je velmi kvalitně provedený, barvy jsou přenádherné!  Velikost mi sedí dobře - zvolila jsem velikost M, tričko chci na cvičení, tak abych ho neměla moc uplé a paráda. Je mi trochu volnější, takže jsem ohromně šťastná.


Tričko se líbí i příteli - a to je co říct! :D 

Shirtinator.cz je taky super pokud chcete někoho podarovat netradičním dárkem, na výběr nejsou pouze trička, ale spousta dalších věcí! :) Osobně jsem moc ráda, že jsem shirtinator vyzkoušela, mít vlastní potisk na tričku je božííí a o to víc, když je text ( alespoň pro mě ) motivující :)







4 komentáře:

  1. Teda, Rendo, tohle se povedlo! Tričko vypadá báječně, hned jsem se proklikla a už přemýšlím, jaké moudro bych si nechala na tričko zvěčnit...však já něco vymyslím. ;-) Díky za super tip.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, tričko je vážně skvělé a mám z něj radost. Doufám, že si něco pěkného vybereš :)

      Vymazat
  2. Tričko se mi líbí, já mám ráda takové nápady, tak díky za tip na dárek :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáš zač, to já děkuji za tvůj komentář :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.