1. 8. 2014

RTĚNKA GIORDANI GOLD VOLUPTOUS


Dnes tu mám recenzi na Giordani Gold rtěnku od Oriflame. Jedná se o rtěnku Voluptuous v odstínu Pink Blossom.


U rtěnky mne zaujal ze všeho nejvíc obal, který je z čirého plastu ve ktrém je zlatá ,,tubička" s rtěnkou. Na obalu je logo GG. Ač je obal krásný, tak je dost nepraktický - často se mi stane, že se mi celá rtěnka po čirých stěnách rozmaže a nevypadá to zrovna pěkně. :(


 Odstín je krásně růžový bez třpytek, ideální barvička na jaro - léto. Rtěnka rty nevysušuje, přijde mi dost hydratační, výdrž bych označila za průměrnou. Myslím si, že kvalita odpovídá ceně (koupila jsem ji tuším za 129Kč v akci).


Celkově jsem s rtěnkou velmi spokojená a dávám 5 srdíček z 5.


8 komentářů:

  1. Vypadá úžasně :-), celkově od Giordani mám v oblibě takovou tu zlatou řasenku, ta je vážně božská ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zlatá řasenka se mi taky zamlouvá a už několikrát jsem o ní uvažovala :)

      Vymazat
  2. vypadá krásně, jen škoda, že nemám odvahu takové rtěnky nosit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když s ní jen jemně rty přejedeš, tak je taková lehoučká :)

      Vymazat
  3. vyzera uzasne! este som o nej vobec nepocula :)

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.