31. 8. 2014

Šampon bez slziček.

Při včerejší návštěvě Lidlu jsem neodcházela domů jen s pořádnou dávkou zeleniny a ovoce, ale s sebou jsem si nesla i tento šampon pro děti od Johnson's. Je to taková vzpomínka na dětství, ale kupovali jsme ho hlavně kvůli příteli ( v poslední době mu vadí snad všechny šampony :( )


Na výběr bylo několik druhů a já si vybrala fialovou uklidňující variantu - s výtažky z levandule. V obalu pěkně voní, ale při mytí necítím vůni žádnou.

 Víčko se s mokrýma rukama docela těžko otvírá, ale to je jediné co bych obalu vytknula - jinak se mi moc líbí :)


Šampon v očích pálí ( dobrovolně jsem to fakt nezkoušela :D ), ale míň než klasické šampony. 

Večer po umytí byly vlasy jemné, zato ráno jsem je měla hrozně zacuchané, rozčesávání bez bezoplachového kondicionéru by nebylo možné.


Šampon stál 54,90,- / 200 ml. Není nejhorší, ale určitě znám mnohem lepší za míň pěněz. Pokud si ho někdy v budoucnu budu kupovat, poohlídnu se po jiné variantě.

Hodnotím:

3 srdíčka z 5.
 



2 komentáře:

  1. Šampón som skúšala a je fakt skvelý, pekne, no jemne vonia, vlasy sa mi po ňom vôbec nemastili, ale súhlasím, že sa po ňom ťažko rozčesávajú, ja vždy používam šampón plus kondicionér a v tomto prípade som musela použiť aj bezoplachový kondicionér. No u bábätiek sa asi dlhé vlasy nepredpokladajú, takže asi to bude tým.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako malá (asi 5let) jsem vlasy dlouhé měla, ale vždycky mi šly pěkně rozčesat. Možná to bylo tím, že jsem si je nebarvila a neměla je tak zničené :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.