2. 9. 2014

2/9/2014 - nákup DM

Jak asi všichni víte, v DMku právě probíhá akce - při koupi pěti ( a více ) kusů výrobků jejich vlastní značky, máte na každý slevu 25%. Určitě by byl hřích si pár věcí nekoupit! :)


Co jsem si odnesla můžete vidět na fotce.

1. Balea Men Sensitive 150ml - mycí emulze
Emulzi jsem koupila příteli - byla v akci za 24,90,-. Cena po slevě: 18,67,- :)
2. Balea krém na ruce 300ml - malina a citronová tráva
Krásně sladce voní a má super praktický obal. Cena: 37,90,- ; po slevě: 28,42,-
3. Balea šampon pro jemné vlasy - třešně a jasmín
Šamponů mám sice hodně, ale té vůni jsem neodolala - voní trochu jako jogurt (?).Cena: 29,90,- ; po slevě: 22,42,-
4. Balea sprchový gel - červánky
Sprchových gelů mám slušnou zásobu, ale (stejně jako u šamponu) jsem neodolala vůni. Nevím k čemu ji přirovnat, ale je to skvělá sladká vůně. Cena: 29,90,- ; po slevě: 22,42,-
5. Dontodent zubní pasta 125 ml - růžový grep
Nemám ráda moc pálivé pasty a tak se těším, až vyzkouším tuto. Cena: 29,90,- ; po slevě: 22,42,-
6. Amica suchý šampon
Ještě jsem žádný suchý šampon nezkoušela a tento byl v akci za 29,90,-. Doma jsem zjistila, že vážně skvěle voní :)
7. Jessa - cestovní pouzdro + 5 kusů slipových vložek
Praktická věc, která se určitě neztratí! Cena: 34,90,- ; po slevě:  26,17,-

Celkem: cca 170,50 ,- a ještě jsem použila slevový kupon na 15%. To už ale nebudu počítat, protože jsem kupovala ještě jiné věci, které sem nechci dávat ( a matika není zrovna můj šálek kávy! :D ).


4 komentáře:

  1. Týjo, to já tam budu muset taky zaběhnout a té akce využít :) Tvoje nákupy se mi fakt líbí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě běž, já už teď plánuju, že si tam skočím ještě jednou! :)

      Vymazat
  2. To je super, díky za parádní tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.