3. 9. 2014

AVON foot works [ cherry&ice ]

V létě mám ráda různé chladivé a sladce vonící krémy na nohy. Když jsem tento uviděla v katalogu Avon, neváhala jsem ani chvilku. Balení má 75ml a cenu si už bohužel nepamatuju.
 

Obal je roztomile růžový s obrázkem ledu a třešní - zkrátka takový osvěžující! Voní jako jahodový jogurt, to je sice super, ale já se těšila na slibovaný chladivý efekt. Bohužel, ten se nedostavil - nikdy (a bylo úplně jedno jestli jsem za den ušla 100 metrů nebo 5 kilometrů).


Dál mi taky vadí konzistence. Krém je fakt hodně řídký a teče - než stihnu krém zavřít, steče na prostěradlo.

Používám ho jako zábal - nanesu ve větším množství, nasadím ponožky a nechám působit do rána. Na nohách nevidím žádný rozdíl před a po použití (resp. nohy mám pořád stejně suché).


• ve složení se sice nevyznám, ale třeba to bude někoho zajímat :)

Hodnotím:

Dávám 1 srdíčko z 5; jsem fakt zklamaná.

2 komentáře:

  1. Krém mám doma taky, líbí se mi ta vůně, jinak ta konzistence je fakt tekutá :(
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.