25. 9. 2014

BRANDNOOZ BOX září


V první řadě se omlouvám za kvalitu fotek, bohužel venku je mizerné počasí a podle toho taky vypadají fotky. 

1. Racio Cornies - 75g, 22,90Kč
Výrobky od Racia mám ráda, takže mě potěšily i tyhle polomáčené kukuřičné plátky s mléčnou čokoládou.

2. Bohemia preclíčky - 70g, 16,90Kč
Zde bylo na ,,výběr" ze dvou variant - solené nebo bylinkové. V našem boxu byly bylinkové - a to já raději než solené ;). Nicméně bych se bez toho výrobku obešla.

3. Kafe.Guru Brazílie - 250g, 249Kč
Jedná se o čerstvě mletou kávu, která se u nás určitě neztratí, ačkoli dáváme přednost kávě rozpustné. Co budeme dělat s těmi zrnky zatím nemám ponětí.

4. Penam Fit den - 250g, 20Kč
Tenhle chleba už jednou v boxu byl, ale neochutnala jsem ho. Tentokrát ho ochutnám a vůbec mi nevadí, že se objevil znovu.
5. efko Genuss Plus Ovocný snack - 180g, 25Kč
Zase bylo více variant ( jablko a jahoda ; jablko a broskev ; jablko a meruňka ; jablko a malina ), my máme jablko a malinu. Poprvé jsem myslela, že se jedná o jogurt ale po přečtení etikety jsem zjistila že je to v podstatě přesnídávka. Musím říct, že chutnala skvěle! :)

6. Sušené maso - 25g, 63Kč
Opět více druhů ( peppered ; sweet & hot ; original ; my máme měli teriyaki ). Nechutnala jsem, ale přítel ho snědl bez mrknutí oka a říkal, že bylo dobré. :)

7. Habánské sklepy - 0,75l, 79,90Kč
Bílé suché víno, které se u nás neztratí. Prý je vhodné k jednoduše upravenému drůbežímu masu, rybám a k měkkým sýrům.

V boxu měl být ještě Rio Mare tuňák ve vlastní šťávě, ale nám bohužel chybí. Hned jsem psala na brandnooz, snad to bude brzy vyřešené.

Za noozie-body jsem si přihodila do boxu ještě Schwartau marmeládu s příchutí limetky a jahod.

Box se mi zdá oproti ostatním takový ,,chudý". Navíc mě nepříjemně překvapila chybějící konzerva tuňáka. Uvidíme, jaký bude říjnový box. :)

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já víno moc nepiju, takže ani nevím, jestli už jsme nějaké víno od této značky měli :-)

      Vymazat
  2. Určitě by mě zajímaly hlavně preclíčky a ta brazilská káva :) Ta bude určitě úžasná.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu jsem zkoušela, ale nejsem odborník takže nepoznám jestli je nějaká zvláštní, ale dobrá byla a voněla taky moc pěkně. Preclíky nás moc nezaujali, ale hodit se určitě budou až budeme mít večer mlsnou :-)

      Vymazat
  3. Víno bylo dobré, už jsme ho s mamkou vyzunkly :D
    Každopádně, reklamace přes Brandnooz box už jsem řešila - v předminulém boxu mi chyběla ta láhev Nordic apple, ochotně vše vyřešili a zaslali mi lahev v dalším boxu :) Skvělý přístup k zákazníkovi..

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jim psala, tuňáka budu mít v dalším boxu (třikrát hurá!:)). Odepsali hrozně rychle a na přístup si taky nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  4. Tie cornies a bylinkové praclíky ♥
    Vyzerajú veľmi chutne a lákavo :3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je škoda, že Ti tam tuňák chyběl z toho bych právě měla radost největší :). Box byl sice chudší, ale mě se líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak box není nejhorší a chápu, že se pokaždé nezavděčí každému - navíc jsem četla na FB že si hodně lidí box pochvaluje.Tuňáka mi pošlou s dalším boxem :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.