17. 9. 2014

Co jsem si koupila v Německu?

Při poslední návštěvě Německa jsem opět neodolala a domů jsem si dovezla pár maličkostí.

 misky na müsli Kik, skořicová svíčka Kik, odlakovač Kaufland, dóza s Minnie Mouse Kik, vlhčené ubrousky s melounovou vůní Kaufland, proteinové tyčinky Kaufland, Lindt čokolády Kaufland, vážený čaj s broskví a marcipánem Kaufland

 Proteinové tyčinky jsem si vzala na zkoušku. Lákalo mně zkusit příchuť hořké čokolády a Cookies & Cream, jedna má 35% bílkovin. Čokoládky od Lindt jsou v poslední době hitem, vzala jsem si teda na zkoušku Caramel Brownie a (opět) Cookies & Cream a mamce jsem vzala nějakou kávovou. Nevím jak mamce, ale mně teda (zatím vyzkoušeno Caramel Brownie) moc nechutná. Přijdou mi jako obyčejná Milka... uvidíme, třeba změním názor.

 Vážený čaj mně zaujal na první pohled. Kde jinde člověk sežene čaj s příchutí broskve a marcipánu?! Vyšel nás na 41 centů a musím říct, že chutná skvěle! :)

 Přiznávám, že u vlhčených ubrousků rozhodoval design obalu a vůně. Voní dobře, snad mi na obličeji nebudou dělat neplechu ( používám je na odličování nebo doodličování :))

 Svíček měli v Kiku taky habaděj, nejvíc mi voněla tahle se skořicí, což je zvláštní protože skořici nemusím :) Každopádně má super obal který po dopálení svíčky určitě ještě na něco použiju.

 Němčinu miluju a časopis Joy taky. Nebylo o čem přemýšlet. Navíc jako dárek DVD s cvičením s Fernandou Brandao. Koukala jsem a cvičení vypadá zajímavě ba i kupodivu zábavně. Těším se, až vyzkouším.

 Tohle už není z Německa, ale od přítele tady z Čech. Časopis Marie Claire moc nemusím ani nekupuju. Čaj od Pickwicku jsem ochutnala u přítelovo tety a zamilovala jsem se. A podzim bez medu? NE! :)





24 komentářů:

  1. Nemecko je proste najlepšie :) veľmi sa mi páči tá sviečka, keďže je škoricová perfektne sa mi hodí na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda med do čaje :) Nákupy krásný, nejvíc se mi líbí ty dózy na musli, jsem úchylná na Minnie :D. Svíčka z Kiku mě taky hodně zaujala
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám - stačí aby byla někdy Minnie, Kitty nebo podobnej infantilní obrázek a musím to mít ( i když je to o dost dražší než věc bez potisku :D ).

      Vymazat
  3. To cvičení vypadá zajímavě :) A svíčka musí vonět krásně :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, ty dobroty bych si hned taky dala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proteinové tyčinky chutnají skvěle :)

      Vymazat
  5. Skvělé nákupy!:) Ty proteinové tyčinky bych hned ochtnala!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsou fakt super - vůbec mi nepřijdou umělé :)

      Vymazat
  6. ó, skvelé vecičky si si kúpila!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí dozička s Minnie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná a hlavně praktická - nacpala jsem do ní hromadu věcí :)

      Vymazat
  8. Taky jsem tam nedávno byla a dovezla si pár drobností :)! Mají tam velký výběr časopisů a věřím, že jsou zajímavé. Škoda, že neumím německy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomhle mám výhodu, že němčina mi fakt jde :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.