26. 9. 2014

ESSENCE [ special effect! topper ] & [ glitter jewel ]


Časopis Joy si kupuji pravidelně každý měsíc a tentokrát v něm byl dárek v podobě laku na nehty Essence s jewel efektem. ( teda dárečky se lišily, bohužel v trafice kde jsem byla já dostali jen jeden časopis )

Z laku na nehty jsem byla nadšená, protože jich nikdy není dost, ale po prvním použití jsem změnila názor. S lakem se sice pracuje relativně dobře, rychle schne ale výdrž je nulová. Nedělala jsem nic, přesto mi lak na nehtech vydržel zhruba půl hodiny. Potom se sám od sebe sloupával z celého nehtu jako folie.

Nevím, jestli mám vadný výrobek nebo jestli je to normální ale zkusím, jestli lak vydrží o něco déle na barevném podkladu. Takhle sám o sobě nevypadá ani moc hezky.


A aby těch laků nebylo málo, tak mi přítel koupil ještě jeden s glitter jewel efektem. Nějak jsem nepostřehla jestli se jedná o limitovanou edici nebo ne, každopádně byl ještě ve fuchsiovém odstínu. Zkoušela jsem ho zatím jentak, abych zjistila jak vypadá. Na fotce ho mám nalakovaný ve třech vrstvách, nevypadá hezky ale s nějakým černým bude určitě super!


12 komentářů:

  1. Jé, tak to je škoda, že se takhle hnedka sloupal :( ten druhej lak je moc pěknej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, snad bude lépe držet na nějakém barevném :)

      Vymazat
  2. S Essence lakama nemám dobré zkušenosti, už věřím jen Coloramě a Rimmelu a Astoru :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc laků od Essence nemám a většinou když už nějaký kupuju, tak kvůli barvě - některý jsou fakt pěkný :)

      Vymazat
  3. ten druhej je krásnej ! :) Já kupuju nejradši laky od Dermacol , mají dobrou vydrž většinou :)

    michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu mám taky pár laků, bohužel ale nemají moc barev které by se mi líbily :(

      Vymazat
  4. Obe laky sú podľa mňa krásne, ale ta výdrž prvého ma trochu šokovala. A to som si ho dnes chcela kúpiť :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám: třeba mám vadný výrobek :)

      Vymazat
  5. Nádherné laky!:) Ten první se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.