27. 9. 2014

GARNIER NEO [ fresh blossom ]

O deodorantu Neo od Garnier jste už určitě všichni slyšeli - je to zhruba rok, kdy byl tento krémový deodorant na každém blogu. Při návštěvě Tesca někdy před začátkem letních prázdnin na něj měli nějakou akci a tak jsem ( jak je zvykem ) neodolala a odnesla jsem si ho domů.


První věc, která mně příjemně překvapila byla krásná květinová vůně, která byla cítit i druhý den.  Aplikátor je zajímavý, stlačením tuby si můžu určit množství, které chci do podpaží nanést. Účinnost hodnotím jako průměrnou ( na maximum protection určitě nemá ) - znám i mnohem horší. Obsah je 40ml, používám ho zhruba měsíc a chybí možná 1/3 obsahu. Samotné balení mi přijde ( zatím ) velmi praktické, zavírání je na ,,šroubování" takže je vhodné i na cestování. Abych vysvětlila to slůvko ZATÍM, tak u např. sprchových gelů v tubě se mi jejich konečný obsah špatně dostává ven. Jako pozitivum hodnotím i čistotu po manipulaci - aplikátor mám pořád pěkně čistý.


Garnier neo se rychle vstřebává. Nezanechává bílé stopy na oblečení - teda pokud nanesete deodorant chvilinku před oblečením nějakého tmavého trika tak samozřejmě fleky mít budete. ;)


Shrnutí: Pokud na něj někde narazím v akci, určitě si ho koupím znovu. Za plnou cenu si ho pořizovat nehodlám, zase taková bomba to není.

Hodnotím: 3 srdíčka z 5.


Máte s tímto deodorantem zkušenost? Vyhovuje Vám? :)

10 komentářů:

  1. Zkušenost nemám, pořád se nemůžu rozhodnout, jestli tenhle, Dove nebo Rexonu :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za sebe můžu doporučit maximum protection a je jedno, jestli Dove nebo Rexona, oba jsou super :)

      Vymazat
  2. Ja som ho mala, ale moc super mi neprišiel :D radšej mám tie klasické v spreji :)

    OdpovědětVymazat
  3. A já zase nemám ráda ty ve spreji :D Používám je jenom občas přes den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kremove deodoranty velmi nemusim. Uprednostnujem v spreji. Mas celkom zaujimavy blog.

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tento měla, akorát modrý a hodně mi teda barvil oblečení :( Ale jinak mi na všechno úplně skvěle vyhovoval. A jak jsem pak byla na konci, tak šel krásně celej vymáčknout :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda, jsem ráda že ho nebudu muset stříhat nůžkama a složitě dolovat :)

      Vymazat
  6. Jednou jsem si ho koupila, ale vadí mi ta vůně, takže už bych znovu do něj nešla :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.