30. 9. 2014

MAKEUP REVOLUTION & FREEMAN

Tak už i já jsem podlehla a pořídila si tvářenku a lak na nehty od Makeup Revolution.

Tvářenka v odstínu Sugar

Na stránkách, kde jsem si tvářenku kupovala, vypadaly všechny odstíny stejně a já se rozhodla, že vyberu odstín naslepo podle názvu. Všechno, co se jmenuje Sugar nebo Xmas musí být prostě úžasné. A taky že je. Barva tvářenky je taková chladná růžová, aplikace je bezproblémová - dobře se roztírá. Práší. Hodně moc práší, ale co bychom za 45 korun chtěli? Ceně samozřejmě odpovídá laciný plastový obal s nápisem, který asi moc dlouho nevydrží a navíc se špatně otvírá. Sumasumárum jsem s tvářenkou spokojená.





Lak na nehty v odstínu Find True Love

Jak už nadpis napovídá, jedná se o krásnou červenou barvu. Konzistence laku je překvapivě ideální -  není příliš hutná, dobře se s ním pracuje, přesto nikam nezatéká. Štěteček je klasický, dlouhý. Balení  je skleněné s příšerně nalepeným názvem Makeup Revolution. Jako u předešlého výrobku je cena 45 korun, čemuž odpovídá balení, vnitřek bych zhodnotila jako nadprůměrný. Lak mi bez podlaku a nadlaku vydržel na nehtech 3 dny ( a to je co říct! ).


Jak už jsem v jednom z předchozích článků psala, zkusila jsem použít lak od Essence s jewel efektem na lak od MR. S výsledkem jsem spokojená - lak držel a navíc vypadal pěkně. Vánočně.



V Kauflandu byla akce na pleťové masky od Freemana. Odnesla jsem si tohle malé 15ml balení na zkoušku. Jedná se o slupovací masku s okurkou. Maska má odstraňovat nečistoty, regenerovat a projasňovat pleť. Zlepšuje vzhled pleti, odstraňuje známky únavy a stresu a zanechává ji jemnou, hladkou a osvěženou. Pořád nevím, co si o balení myslet - 15 ml se mi zdá na celý obličej moc, ale nevím jestli maska vydrží uzavřená kolíčkem do dalšího použití. Má s tím někdo zkušenost?


Jako poslední nekosmetickou novinku jsem si pořídila chia semínka. Zatím teda nevím, co s nima budu dělat, ale určitě na něco přijdu. :)



Zkoušeli jste nějaký z těchto výrobků? Jaký máte na Makeup Revolution názor?









8 komentářů:

  1. Po rozmazaní je skutočne krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotce to není moc vidět, ale je fakt super :)

      Vymazat
  2. Chia seminka si chci koupit taky :) Kde a za kolik jsi sehnala tyhle? Lak i tvářenka vypadají moc pěkně a jak jsi na lak přeidala ještě ten třpytkový tak to je krásný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je na lekarna.cz a stály mezi 50Kč-60Kč. Už jsem je vyzkoušela a jsou chuťově moc dobré. Kombinaci s tím třpytivým nejspíš využiju na Vánoce :)

      Vymazat
  3. Ta tvářenka vypadá dokonale :) Masku jsem měla, ale jinou a měla jsem ji na dvakrát a nevyschla :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za odpověď. Tvářenka je boží, až na to prášení. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.