21. 9. 2014

Malej ale šikovnej aneb Mini štěteček do kabelky.

Určitě nejsem jediná, koho nebaví tahat po kabelce štětce a to ať už kvůli jejich velikosti nebo ze strachu, že je zničím. Naštěstí jsem na stránce postovnezdarma.cz narazila na tohoto malého, šikovného a praktického pomocníka.


Už na první fotce vidíte, že je štěteček opravdu maličký - balení měří nějakých 8 centimetrů a samotný štětec má zhruba 6,5 centimetrů. Balení je na zip, který funguje tak jak má a vypadá kvalitně. Jedinou ,,vadou" je, že jsem měla dostat růžový štětec a přišel mi královsky modrý. Ne, neberu to jako minus, nemá to žádný vliv na výrobek :)

*V modrém balení bylo ještě jednorázové plastové pouzdro, které chránilo štětec před zničením.


Štětec je velmi hustý, není příliš jemný ani ne moc hrubý - zlatá střední cesta. Nepelichá a to ani po vyprání ( v dětském jemném šamponu ) a desinfekci ( určené na štětce ). Štětiny jsou umělé a mají pěknou hnědou barvu. Zkoušela jsem jej používat na tvářenku a musím říct, že jsem s výsledkem nadmíru spokojená - tvářenku krásně rozetře do ztracena.



Jako bonus pro všechny detailistky je na zipu krásná kytička :)

* Na obrázku, kde je vidět štětec zezhora můžete vidět, že je takový ,,pomačkaný". Bohužel ČP s balíčkama nezachází tak jak by měla a takhle to dopadá. Naštěstí se štěteček po nějaké době vrátil do ,,původní podoby". Tady bylo i plastové pouzdro bezmocné.


Shrnutí: komunikace s eshopem byla bezproblémová, dodání celkem rychlé, balíček kvalitně zabalený a samotný výrobek je skvělý. Nemůžu a nechci a nebudu hodnotit jinak než 5 srdíček z 5.

Máte s tímto obchodem zkušenosti?

8 komentářů:

  1. Presne niečo podobné by sa hodilo aj mne. Balenie je naozaj rozkošné :)

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  2. Je veľmi rozkošný a praktický :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přítel mi objednával z poštovné zdarma hodinky, jsou moc pěkný, ale jak je na boku to kolečko, tak za chvilku zčernalo a pak se utrhl i ten jeden malinkej páseček, jak se do toho pásek zastrkává. Ale za ty peníze, co by člověk chtěl :D. Štěteček vypadá na super pomocníka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi líto, zkoušeli jste reklamaci? :-) Doufám, že mi štětec dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.