4. 9. 2014

new in [ avon irresistibly sexy mascara ]

Mám ji doma pár hodin a hned se stala mým oblíbencem. Řeč je o řasence z Avonu, která se jmenuje Irresistibly Sexy. Balení má 7ml a moc se mi líbí její design - hlavně uzávěr, který má překrásnou fuchsiovou barvu, jemně se třpytí a skvěle ladí se stříbrný nápisem a krajkou na černém pozadí.


Kartáček je klasický ,,štětinkový", který je ve stylu spirály. Nikdy jsem neměla takhle tvarovanou řasenku, přesto se mi s ní pracuje skvěle.


 Mám odstín Black Noir, což je krásná sytá černá barva. Stačila pouze jedna vrstva, která mi opticky prodloužila řasy. Nedrolí se, neslepuje a odlíčení je snadné ( není voděodolná ).



 Řasenka byla v akci za krásných 89Kč a já jí nemám co vytknout, co víc si přát? :)
 Doufám, že s ní budu spokojená i nadále.

Jen upozorňuji, že tohle není recenze, nýbrž moje první dojmy z řasenky :)

Objednali jste si ji také? Líbí se Vám? :)


Navíc jsem od Avon Lady dostala vzorečky na dvě vůně (pánskou a dámskou) a příšerně růžovou rtěnku, nechala jsem si pouze vzorek sprchového gelu (pro ty mám slabost ^^).


Vyzvedla jsem si na poště mou výhru GA z blogu KlarissAddell. Jedním z dárečků byl náhrdelník, není úžasný? :)



4 komentáře:

  1. Řasenka má kmá krásný obal a dělá Ti pěkné řasy i když ty je máš pěkné i bez řasenky :) Náhrdelník je pěkný, gratuluju k výhře
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka vypadá zajímavě a jsem rády že se ti z balíčku něco líbilo :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.