11. 9. 2014

Novinky u nás doma.

Na blogu u 
Zklidňující pěna do koupele s heřmánkem a jasmínem voní božsky. Bohužel doma nemáme vanu, takže pěnu posílám rodičům. Mýdlo je s tymiánem a olejem z čajovníku.

 Sprchových gelů nikdy nemám dost! Oranžový je s mandarinkou a citrónovu trávou, růžový je s grepem a bazalkou a můj TOP gel z této trojice je zelený s vůní limetky a máty ( voní jako mojito ♥ ).

Výhra mi udělala obrouvkou radost a ještě jednou za ní moc děkuju :)

Další novinkou je rtěnka z Oriflame v odstínu Red Lustre. O rtěnce mám v plánu napsat co nejdříve článek!



6 komentářů:

  1. Gratuluji ke krásné výhře :) Já dneska vzala drogerii útokem, koupila jsem bázi pod oční stíny, linky, čistící gel a denní fluid :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tééda, to musel být ten balíček těžkej, gratuluju k takové skvělé výhře :) Já jsem si včera udělala radost novou sportovní a normální podprsenkou z NewYorkeru :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportovní podprsenku bych taky potřebovala :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  3. Ještě jednou gratuluji a jsem ráda, že ti balíček udělal takovou radost :)) Pěna voní vážně hezky, ale taky nemáme vanu a taky poputuje k rodičům :D Moje srdcovka je mandarinka, dneska jsem jí sdělala a musím koupit novou, nějak jsem na ní závislá :D A dneska jsem si koupila halenku a tričko v Marks & Spencer, mají 20% slevu a ještě grepové mýdlo a švestkový krém na ruce z Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ještě jednou děkuji :)
      Ta pěna je fakt skvělá śtejně jako zelený sprcháč. Do Manufaktury bych se měla taky zase kouknout :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.