12. 9. 2014

Oriflame [ power shine satin lipstick ]


 Když jsem ji viděla na internetu, věděla jsem že ji musím mít. Jedná se o překrásnou tmavě červenou barvu s jemnými třpytkami. Rtěnka voní jako cukrový meloun a skvěle se s ní pracuje. Odstín se jmenuje Red Lustre.



Na fotce můžete vidět, že se nejedná o klasickou rtěnku, ale že je složená ze dvou částí. Bohužel se po prvním použití složky smíchají a nevypadá to hezky. 



Rtěnka má na rtech zanechávat saténový efekt - no nevím, asi tam trošku je :)
Každopádně rty spíš vysušuje, takže je nutné nanést před aplikací nějaký dobrý balzám. Výdrž hodnotím jako velmi dobrou - celý den určitě nevydrží, ale nějaký čas ano.

• omlouvám se za ,,divně" namalované rty, je to dělané narychlo bez štětečku :)
ve stínu

Ve stínu vypadá odstín spíš do vínova, na světle zase do oranžova. 

• na světle

Barvičku bych doporučila hlavně tmavovláskám a ideálně na zimu - udělá z Vás Sněhurky :)


Koupila jsem si za nějakých 50Kč.
Hodnotím:

5 srdíček z 5.




14 komentářů:

  1. Vypadá moc hezky, sluší ti :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná barvička a máš krásný vlasy :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ale s těma vlasama to není tak slavný. Jsou zničený až to bolí :-(

      Vymazat
  3. Hello :) Great post! I'm following you on GFC and waiting follow me back
    xx
    www.pisimel.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pekná farba. Veľmi ti pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá hezky, mám ráda takovéhle červené rtěnky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, červené odstíny mám taky ráda :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.