1. 9. 2014

Spotřebováno I.

Je 1. září a já se rozhodla, že zveřejním svoje historicky první spotřebováno. Věcí není moc, protože mám vždycky rozděláno hrozně moc věcí najednou a nestíhám spotřebovávat :)

1. Garnier mineral - antiperspirant
Údajně nezanechává bílé stopy na oblečení - no, pokud ho nepoužiju krátce před oblékáním, tak nezanechává. Celkově neurazí ani nenadchne.


2. Oriflame pure nature - pleťová maska s výtažky z bílého čaje
Skvělá maska, v akci za nějakých 49,-/50ml, je na všechny typy pleti. Pleť hydratuje a nezatěžuje.


3. Dermacol aroma ritual - sprchový gel Karibský sen
Sprchové gely od Dermacolu mám moc ráda, tenhle mi teda moc nevoněl, ale pokožku umyl a nevysušoval.


4. Adria spa - tělový peeling s vůní citronu
Peeling jsem si dovezla z Chorvatska a šetřila jsem si ho. Skvělá vůně, hrubost zrníček a pěkný praktický obal z něj udělal mého favorita - bohužel u nás nejspíš není k sehnání :(
5. Schauma Fresh it Up! - šampon  na mastné kořínky a suché konečky
Šampon, který mi skvěle vyhovoval. Nádherně voněl a měl boží obal. Navíc jsem ho koupila v akci za pár korun :)


6. NYC show time - objemová řasenka
Začala divně smrdět, tak jsem ji nedodělanou vyhodila do koše. Recenzi jsem na ní psala TADY.


7. Oriflame pure nature - odličovací ubrousky s tea tree
Byly skvělé, 25ks/ 49,- v akci, ideální na aknózní pleť


8. Oriflame swedish spa -  chladící pěna na holení
Můj názor si můžete přečíst TADY.




6 komentářů:

  1. Z tvých spotřebovaných produktů jsem zatím nezkoušela nic :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš a já myslela, že tyhle produkty musí mít vyzkoušené snad každý :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééj, ta Schauma má roztomilý obal, tu chci takyyy :)
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Shauma ma roztomilý obal ale nepočula som na nu kladne ohlasy až teraz jeden :D no asi ju musím vyskúšať sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš, třeba budeš příjemně překvapená jako já :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.