30. 9. 2014

Tělové máslo Cien z Lidlu a dárečky od babičky.

Tyhle věci mám doma už delší dobu. Máslo je z Lidlu z akce. Kyblíčky jsou v podstatě květináčky, ale protože jsem milovnice svíček, tak je budu mít jako svícínky. Hořká čokoláda nesmí chybět - tahle je s kousky karamelu. ♥





8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ještě jsem ji nezkoušela, ale určitě bude mooc dobrá ;D

      Vymazat
  2. Tu čokoládu jsem měla a je výborná :). A u té hořké je super, že ju hned nesežeru celou, že mě víc zasytí než mléčná :). Budu se pak těšit na recenzi toho tělového másla. Kyblíček je moc pěknej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně - mléčnou sním hned, ale hořkou mám doma vždycky pěkně dlouho. Recenze určitě bude, ale chvilinku to potrvá, protože mám načlých hodně přípravků. :)

      Vymazat
  3. To kakaové maslo vyzerá byť v pohode, ale neviem či by som bola schopná vyskúšať kozmetiku z Lidlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetika z Lidlu je u spousty bloggerek vychvalovaná. Obzvlášť potom tohle máslo. Navíc Cien pleťové krémy vyhrály (tuším) první místo v nějakém testu. :)

      Vymazat
  4. Mnam ta čokoládka vypadá výborně! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.