9. 10. 2014

ASTOR [ perfect stay ]

Dnes tu mám článek, který se týká lip tintu od Astoru. :)


Nebudu Vám nic nalhávat, přihodila jsem ho k jedné objednávce na internetu kvůli ceně. No a kdo by ho tam za 34 korun nechal?  Z jedné strany je tint v tužce a z druhé strany je péče v podobě bezbarvého balzámu. Odstín se jmenuje 200 Grenadine. Nejdřív jsem si myslela, že to bude starorůžová barva, ale po nanesení na rty jsem zjistila, že se jedná o růžovo-oranžovo-červenou barvu.


 Aplikace je jednoduchá - nejdřív naneseme tint na rty a chvilinku počkáme než se vpije do rtů. Potom přetřeme balzámem a hotovo. Hlavním důvodem, proč o tintu píšu je jeho skvělá výdrž. Jedla jsem s ním, pila a dokonce i usnula. Tint drží tak parádně, že ho ještě po čtyřech dnech nemůžu umýt z ruky, kde jsem zkoušela odstín.




Shrnutí: Kdo chcete hodně muziky za opravdu málo peněz, tak neváhejte a pořiďte si ho taky. :)

                                                                  Dávám 5 srdíček z 5.

Máte s ním zkušenost? Zkoušeli jste už lip tint?


7 komentářů:

  1. Tak ta výdrž je teda luxusní :) Já mám ráda lip buttery od Astoru :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je! :) Lip butter od Astoru jsem taky chtěla vyzkoušet, tak uvidíme - třeba si ho pořídím! :)

      Vymazat
  2. Tento jsem ještě nezkoušela, ale jak na mě koukal v Rossmannu tak jsem o něm dost uvažovala :-D díky za tip :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho pořiď, koukala jsem že mají pěkné barvičky :)

      Vymazat
  3. Týjo, za 34 Kč taková parádní věcička :) Tak to jsi udělala super kup
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! :) Sama jsem překvapená jak je super! :)

      Vymazat
  4. mě více zaujala velvet od bourjois :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.