4. 10. 2014

AVON [ ultra colour bold lipstick ]

K podzimu neodmyslitelně patří vínová. A i když mi nesluší, rozhodla jsem se, že si pořídím nějakou super vínovou rtěnku. Svou vyvolenou jsem našla v katalogu Avon, jmenuje se ultra colour bold lipstick a je v odstínu bold bordeaux.


Obal je z černého plastu, který je zdobený stříbrným pruhem s vytlačeným názvem Avon. Celkově vypadá velmi kvalitně a elegantně. Po otevření rtěnky jsem se nejprve zděsila, protože rtěnka vůbec nevypadá vínově ale spíš tmavě hnědě.


Rtěnku jsem zatím pořádně nevyvenčila, takže nemůžu hodnotit. Jediné co můžu říct, tak to, že rtěnka na rtech vypadá pěkně ( odstín odpovídá barvě v katalogu ). Pod rtěnku je nutné nanést balzám, protože ačkoli jsem ji měla na rtech jen chvilku, měla jsem hrozně vysušené rty.








10 komentářů:

  1. To je nádherná barva na podzim! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalá barvička na podzim !!!!

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám z Avonu tiež rúž ale moja farba vyzerala ináč ako v katalógu :( ale je fajn, nesťažujem sa :) a tvoja farba vyzerá nádherne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle naštěstí barvě v katalogu odpovídá, ale u jiných rtěnek tomu tak nebývá - už se mi několikrát stalo, že jsem si objednala Avoňáckou rtěnku a barva byla nakonec úplně jiná = rtěnka pro mě byla naprosto nevyužitelná :/

      Vymazat
  4. Na podzim úplně parádní barva, to budeš teda kočka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.