11. 10. 2014

Balea - krém na ruce Fröhlicher Schabernack

Venku je typické podzimní počasí, ale proč si dny trochu nevylepšit krémem na ruce od Balei s vůní malin a citronové trávy?


Krém jsem přihodila do košíku v DMku hlavně kvůli praktickému obalu s pumpičkou, který je navíc takový pěkně letní a veselý. Krém má bílou barvu a je docela dost řídký - při kontaktu s kůží navíc ,,taje". Vůně je dost výrazná, cítím hlavně sladké maliny. Hydratace je podprůměrná, ale já ho používám během dne několikrát, takže nějakou velkou hydrataci nepotřebuji.


Krémy od Balei mám moc ráda a určitě si pořídím nějaké další.
Hodnocení: Dávám 5 srdíček z 5.


16 komentářů:

  1. Určitě voní hezky :) Já bych ho asi nevyužila, protože mám radši klasické tubičky, které můžu přihodit i do kabelky, když potřebuju :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní pěkně :)
      Já mám tenhle na nočním stolku, popř. u počítače, kde mi maximálně vyhovuje :)

      Vymazat
  2. To balení se mi líbí, taky bych si ho dala na stolek nebo tak, aspoň je pořád na očích a nutí se třeba víc mazat :).
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tento voňavý poklad bych si mohla pořídit, děkuji za tip :-) ♥.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. jej ten musí krásně vonět!:)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá úžasne :)
    Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou a bola by som rada, keby si sa stala aj ty mojou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super, praktické mi přijde i to dávkování, pumpičky mám nejraději :).

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych těch krémů na ruce neměla tolik tak bych si ho určitě pořídila :)
    Ale krémy na ruce jsou pro mě zrovna záležitostí že se mi zrovna 2x nedaří je spotřebovat :) Moc pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám krémů taky hodně - kupuju je prostě pořád i když je nepotřebuju. Naštěstí s tím spotřebováváním problém nemám. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.