30. 10. 2014

Brandnooz Box říjen


 Knorr - Bohatá šťáva - 4x28g ; cena 45,90Kč
Tenhle výrobek neznám a ani jsem na něj neviděla žádnou reklamu. Těším se, až ho vyzkouším.
Mentos - Rainbow - 37,5g ; cena 17,90Kč
Mentos Rainbow znám a mám je moc ráda. V této verzi jsou dvě nové příchutě a to borůvka a žlutý grep.
Chocoland - Jsem kávová - 31g ; cena 9,90Kč
Výrobce mi nic neříká a celkově kávové věci nemám moc ráda. Uvidíme, co s ní bude.


Rio Mare - tuňák ve vlastní šťávě nám v (jednom) boxu chyběl a přesnídávku mám za noozie body.
Kand - hořčice Delikates - 200g ; cena 29Kč
Z horčice mám velkou radost, protože nám akorát došla :D


Vitana - Bešamelový základ - 400g ; cena 40Kč
Tuhle vymoženost jsem absolutně neznala, ale mamča s babičkou mi hned poradily o co se jedná. Moc se těším až z toho něco vykouzlím! :)
Chocoland - Herba - 90g ; 23,90Kč
Bonbonky mají protáhnout krk a osvěžit dech a dokonce zlepšovat náladu. No, zkusím a uvidím. Zázvoru moc nefandím.


Jumex - Ananas 100% džus - 500ml ; cena 39Kč
Na džus se moc těším, sice už Jumex jednou v boxu byl ale to vůbec nevadí - měli jsme tuším meruňku a rádi ochutnáme jinou variantu! :)
X-life - Krtečkovy bublinky - 700ml ; 45Kč
Tenhle výrobek mě překvapil - dětský šampus mám ráda, ale možná budu hodná a podělím se se setřenkou. Máme příchuť lesní směs v modrém obalu, další možností byl růžový obal a malinová příchuť. 
Somersby - Apple Cider - 330ml ; cena ?
Tento výrobek nějak nechápu - v letáčku o něm není ani zmínka. No, možná jen chtěli dodat do boxu něco, aby byla cena minimálně těch 330Kč (bez cideru to 330korun není ani omylem :D).


Podle mě nejlepší box - není tu vyloženě nic, co bych nějak nevyužila :)
Jako vždy se omlouvám za fotky, počasí je prostě hrozný a myslím, že v nejbližší době to lepší ani nebude :)

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přítel taky miluje tuňáky Rio Mare :)

      Vymazat
  2. tento měsíc vypadá box vážně super! :)
    musím si už taky objednat, naposled jsem díky boxu poznala skvělé řepové bramburky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řepové brambůrky slyším poprvé ale zní to dost zajímavě! :)

      Vymazat
  3. Mmm tuňáka bych si dala :) a sladkosti by mi taky udělaly radost .. ach já mlsoun :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tuňák z minulého boxu byl strašně moc dobrý! Taky mi už v jednom boxíku zapomněli přibalit - zrovna to byla ta láhev Apple nordic ice (nebo jak se to jmenovalo :D). Jinak já jsem s boxem teda taky velmi spokojená, všechny věci využitelné.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí není problém s reklamací a danou věc dodají do následujícího boxu :)
      Přítel tuňáky miluje, já je moc nemusím - dám si ho jednou za čas. :)

      Vymazat
  5. Vyzerá to lákavo :) musím ho raz vyskúšať

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.