14. 10. 2014

Dárečky k svátku :)

Pár fotek dárečků, které jsem dostala ke včerejšímu svátku :)

1. Dárek od Markéty a Péti

Od tety, strejdy, sestřenky a bratránka jsem dostala krásnou barevnou kulatou krabičku a tělové mléko od Bebe young care s názvem Morgenglanz, které má vonět po bambusové vodě. No, jak voní bambusová voda to fakt nevím, ale mléko voní báječně! :)

2. Dárek od babičky a dědy

Mon Chéri je moje srdcová záležitost, mňam. Svíčka s vůní Summerfeeling voní krásně a těším se, až ji zapálím.

3. Dárek od mamky, taťky a bráchy

Vůně od Elizabeth Taylor s názvem Forever Elizabeth mi nedávno došla a to samé i deodorant s vůní bílé růže od Fa (ten tedy nebyl přímo k svátku ale co :)). Masku Latte jsem chtěla vyzkoušet v malé verzi, ale mamka mi ji objednala rovnou v tom obrovském balení :D Snad mi bude vyhovovat - zatím jsem ji očuchala a voní (trochu chemicky) po vanilce/vanilkovém Latté z Dolce Gusto. :)

4. Dárek od přítele

Od přítele jsem s předstihem dostala müsli od Mixit podle vlastního výběru a lak na nehty od Essence. Včera při návštěvě Německa mi pár věcí přibylo: Penaten - velmi jemný šampon pro miminka vyzkouším, ale spíše ho bude užívat přítel / Deodorant Dove Go Fresh / V akci jsme objevili další tělové mléko od Bebe young care s názvem Abendschimmer, které voní po vanilce a karamelu / Tělové mléko do sprchy od Nivey bylo také v akci - budu se mazat a mazat a mazat! :D / Pleťový krém na smíšenou pleť od Bebe young care / mezizubní ,,luky" a pastu na zuby jako dárek neberu, ale pro zajímavost :)


V Německu jsme pořídili i skvěle vonící svíčku od Glade s vůní Warm Spice, kapesníčky se sovičkama a dva bločky :)

BONUS OD BABIČKY

Další kosmetiku mám od babičky a jsou z Avonu : krém na nohy Foot Works s vůní levandule, šampon proti lupům Advance Techniques a peeling na obličej s minerály z Mrtvého moře z řady Planet Spa.

Ještě jednou za všechny dárečky děkuju, mám z nich ohromnou radost. Šuplíky v koupelně mám narvané k prasknutí, takže bych si měla dát s kosmetikou zase nachvíli stop :D
(ehem, už mám vybrané další věci z Avonu :D)

18 komentářů:

  1. Krasne darceky a k sviatku ti gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi moc pěkné dárky :) No to je hotová kosmetická nálož :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné dárečky :) přeji dodatečně všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát Ti děkuju Romčo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prajem dodatočne všetko najlepsie :) Dostala si naozaj pekné dárky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké dárečky, tu masku od Kallosu jsem měla taky a byla super :) Hlavně ta vůně ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní skvěle, ale hlavně aby mi vyhovovala :)

      Vymazat
  7. Super darčeky, dúfam že čoskoro budú recenzie :3
    A gratulujem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Recenze určitě budou:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.