27. 10. 2014

Diet Esthetic - VIT VIT GEL

Přechod léto-podzim je pro mojí pleť vždycky kritický. Místy mám pleť extrémně vysušenou (obzvlášť kolem nosu) a v T-zóně zase hrozně mastnou. Vyzkoušela jsem už několik krémů a mezi nimi byl i Vit Vit Gel s obsahem proteinů z hlemýždího slizu.


Představa, že si budu mazat na obličej šnečí sliz mi zpočátku naháněla hrůzu, ale co bych neudělala pro krásnou pleť?

Obal je na klasické šroubování, které mi vyhovuje a je z hotovený z matného a klasického skla, takže na mě působí elegantním a čistým dojmem. Navíc jde krásně vidět, kolik produktu uvnitř zbývá. Vůně gelu je (mě osobně) příjemná, taková asi květinová (?) - opravdu neucítíte nic ,,šnečího" :D


Konzistence je opravdu gelová,čirá.


A jdeme na mé hodnocení:
• Po nanesení na pleť gel lepil a dlouho se vstřebával, ale to by mi až tak nevadilo - alespoň jsem měla pocit, že jsem se něčím namazala.
• Nanášela jsem ho na celý obličej ráno a večer na suchou a vyčištěnou pleť - tam, kde jsem měla pleť suchou a bez pupínků bylo vše v pořádku. V místě (konkrétně na bradě), kde mě akné trápilo došlo k tomu, že se mi akné začalo neskutečně rychle zhoršovat. Ze dvou pupínků bylo po první aplikaci pupínků pět. Říkala jsem si, že je to tou první aplikací, protože na krém nejsem zvyklá. Bohužel - z pěti pupínků jich bylo deset a začaly se pod kůží slévat a bolet.
• Gel jsem vydržela používat zhruba osm dní, pak už to nešlo. 
• Přestala jsem ho používat a akné na bradě začalo mizet.
• Rozhodla jsem se, že gel pošlu mamce, kterou občas nějaký ten pupínek taky potrápí a pokud budete chtít, můžu napsat, jak vyhovuje (nebo nevyhovuje) jí, jakožto starší kategorii. :)

Dávám 1 srdíčko z 5 za vzhled obalu.



Máte s ním zkušenosti? Co pomáhá na akné Vám? :)

4 komentáře:

  1. Vypadá dobře, ale jelikož mám na podzim stejnou pleť jako ty tak by mi taky asi nevyhovoval.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že mě akné netrápí, takže Ti bohužel nic neporadím. Taky mám ráda tento typ balení u krémů :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím! Běžně pupínky nemám, jen v tomhle období. :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.