3. 10. 2014

EBAY: hodinky

Hodinky jsem si pořídila za zhruba 60 korun. Doručeny byly obyčejně v igelitové obálce omotané kusem bublinkového materiálu. Jsou kvalitní, barvička je krásně zlatá, na sklíčku byla ochranná folie, přišly s baterií. Jsou mi o dost volnější, ale není problém nechat zkrátit.
  

Foto prodejce:

 Reálné foto:
Na obrázku to vypadá, že jsou hodinky poškrábané. Ve skutečnosti nejsou, spíš jsou nějak nešikovně umazané. :)


Hodnocení: 5 srdíček z 5.

10 komentářů:

  1. Jsou krásné :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásný a na ruce vypadají moc pěkně :) A za tu cenu bych si jich udělala rovnou zásobu v různých barvách :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla strach si je vůbec objednat! Přítel si je objednal už několik měsíců předemnou, ale hodinky dorazily rozbité ( prasklé sklíčko ).

      Vymazat
  3. na ebay mají takový věber hodinek! ale já se vždycky nemůžu rozhodnout, jestli je koupit nebo ne...a nakonec na to úplně zapomenu :D ty tvoje jsou ale nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, mám tolik věcí v oblíbených a vždycky na ně zapomenu a objednám si něco jiného :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.