7. 10. 2014

Freeman - pleťová slupovací maska s okurkou.


Pleťovou masku od Freemana jsem koupila v Kauflandu v akci s tím, že jsou všude opěvovány a nutně ji musím vyzkoušet. Naštěstí jsem si koupila jen tehle pytlíček, protože jinak bych si musela nafackovat.

Po otevření masky se na mě vyvalila okurková vůně, kterou jsem bohužel hned přestala cítit. Nanášení masky bylo komické - konzistence je velmi hutná, gelová a velmi špatně se mi s ní pracovalo. Maska byla všude: na zemi, v umyvadle, na kalhotech i tílku. Když se mi ji konečně povedlo aplikovat, pořád mi stékala po obličeji a kapala dolů. Na obličeji nic nepálelo, nesvědělo. Čekala jsem asi 45 minut, než maska konečně uschla a pak se rozhodla masku sloupnout. No, sloupnout nešla. Co teď? Nehtama jsem ji zkoušela doslova seškrabat dolů a nic. Nakonec mě zachránil peeling, kterým jsem musela obličej pořádně vydrbat.



Jediné štěstí, že se mi neudělala vyrážka.  

V jednom mám jasno - slupovací masku od Freemana už nikdy!
Hodnotím 1 srdíčko z 5. 


Máte s ní zkušenosti? Stalo se Vám to s nějakou slupovací maskou také?

13 komentářů:

  1. Tuhle masku ani žádnou jinou slupovací jsem nezkoušela. Týjo, to musela být sranda, když Ti to nešlo sloupnout, já bych asi začala bláznit :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě slupovací masky moc ráda. :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. * Ja týmto kauflandovým maskám veľmi neverím :D mám svoju osvedčenú Baleu a Biodermu, a iné radšej ani neskúšam :D

      Vymazat
    2. Tak Freeman je docela drahá značka masek a hodně holek si je chválí. Ještě se mi od něj zamlouvá taková ta modrá ,,šmoulí" maska , ale to ještě uvidím jestli ji koupím :D

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    také jsem v minulém měsíci vyzkoušela tuto masku a vůbec jsem s ní nebyla spokojená, já bych jí rozhodně nedoporučila. Děkuji za článek :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,
      Tak koukám, že nejsem jediná. A to jsem se na ní fakt těšila :(

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Domácí masky jsou fajn, ale mě nebaví si je připravovat :)

      Vymazat
  5. Tyjo, tak to je škoda, já na ní četla docela chválu. Já měla tuhle ale modrou, nějakou "mořskou" a ta byla fajn :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky právě četla samé super hodnocení, ale bohužel.. Po té mořské ( ,,šmoulí" :D ) taky pokukuju, ale po tomhle zklamání nevím, nevím :)

      Vymazat
  6. Děkuji za recenzi, aspon vím, co si nemám kupovat. A to se vsadím, že by mě ta okurková taky zaujala, protože mám okurkové produkty ráda.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.