5. 10. 2014

Podzimní radosti aneb New in.

V Bille byla akce na vlhčené ubrousky.

V Kauflandu jsem se trochu rozšoupla a domů si odvezla pár nezbytností - donut domů nevydržel, snědla jsem ho hned v autě :D

 .. a byl tááák moc dobrý! ♥

Nákup čajíčků - ten se zeleným jablkem, brusinkami a vanilkou je moc dobrý. Z balení s mixem příchutí mi vážně nechutná Lemon Sorbet :/

V Oriflame jsem si objednala tělový peeling Miami Spirit a pěkně sladce voní! :)

V Kauflandu jsem si na zkoušku vzala odličovací tampony.

Vzoreček vůně Miss Giordani z Oriflame. Musím říct, že vůni vůbec necítím.

Laky od S-he v akci (jeden za 15Kč). Ten tmavší si nechám, světlejší daruju mamce.

Lak v akci.

Baby Lips v akci 2+1. Cherry Me a Hydrate (krásně voní!) si nechám a protože nejsem krkoun, tak Peach Kiss daruju zase mamince. (Ze všech druhů mě zaujaly právě jen Cherry Me a Hydrate; Peach Kiss se mi vůbec nelíbí, ale když byla ta akce žejo..)

V časopisu byl jako příloha 5ml parfém od Yves Rocher. Neroli je vážně skvělá vůně a už ji mám na svém Vánočním wishlistu. 


Čím jste si v poslední době udělali radost Vy? :)

10 komentářů:

  1. Ten Cosmopolitan mám tiež, akurát iné očné tiene v ňom, a sú celkom fajn :) a ten Miami z Oriflame sa mi tiež moc páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty stíny přijdou příšerný, práší a nebarví :-D Ale za těch pár peněz :-)

      Vymazat
  2. Hezké nákupy, donutty miluju, ale jen čas od času, abych nevypadala za chvíli jako Homer :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Ten parfémek ti závidím, já ho nikde nemůžu sehnat :-( A ten lak od s-he vypadá moc pěkně na to, že já takové barvy na nehtech nemusím. No moc pěkně jsi pokoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem si pořídila i ten v té hnědé verzi, ale moc mi nevoní :(
      Děkuju! :)

      Vymazat
  4. Mmm donuty miluju, já mlsoun mlsná :D. Ty laky na nehty od S-he se mi moc líbí. Já jsem si naposledy udělala radost prádlem a zítra si půjdu udělat radost legínama, který jsem si vyhlídla v NY :) Když je u Cosmopolitanu dárek, tak si ho vždycky taky koupím, teďka jsem ale nějak odolala :). Nakoupila sis pěkné věcičky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tmavý lak vyzerá na nechtoch krásne, mám rada farbu, no neviem, či by som si trúfla dať si ju aj na nechty, ale vyzerá to fakt super.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já jsem si říkala v DMku jestli ji vůbec unosím, ale překvapila mě! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.