29. 10. 2014

Spotřebováno za říjen

Blíží se konec měsíce a já tu mám spotřebované produkty za říjen :)


Balea - after sun shampoo
 Klasický šampon, příjemně voněl a dobře pěnil, nic vyjímečného. Byla to limitovaná edice, takže už nejspíš není k sehnání. Spíše nedoporučuji.


Essence colour & Go ; Flormar Supershine ; Miss Sporty - neurazí, nenadchnou. Kdo neočekává super výdrž tomu budou vyhovovat. Spíše doporučuji.
WZ Nails Mega Gloss - rychle schnul a zanechával nehty pěkně lesklé. Doporučuji.
Jordana - Nails be strong Strengthener - nehty zpevnil a zároveň byl dobrý jako podlak. Doporučuji.


Elizabeth Taylor - Forever Elizabeth - krásná vůně, už mám doma nové balení! Rozhodně doporučuji!
Avon - Paraffin Hand Creme - koupila jsem ho hlavně kvůli hezkému obalu. Byl dobrý, hutný, dobře se roztíral, celkem rychle se vsáknul, zanechával ruce jemné. Spíše doporučuji.


Freeman - Peel-Off mask - o této masce jsem psala TADY . Rozhodně nedoporučuji.
Playboy VIP - deodorant - krásně voněl, po holení v podpaží hrozně štípal, používala jsem ho jako sprej na oblečení. Doporučuji.


Swiss O-par - Silver Shampoo - na melírované vlasy nic nedělal, jsem ráda že jsem se ho zbavila. Spíše nedoporučuji.
Oriflame - Pure skin Body Wash - sprchový gel proti akné, funkčnost nemůžu potvrdit (akné na těle nemám), vůně nic moc a obsahoval jemné ,,peelingové" (?) částečky. Spíše nedoporučuji.
Natuvell - Dusch Peeling - Globusová značka, skvěle voněl po broskvích, super hrubost zrníček, asi už nebude k sehnání. Rozhodně doporučuji.


Labello - Classic Care - Labella mám ráda. Nevím co se s ním stalo, ale nějak se roztekl a ani lednice nepomohla. Škoda. Doporučuji.
Avon - Color Trend - Příšerně růžová barva s hromadou děsných třpytek. Hydratace nulová. Nedodělala jsem ho. Fuj. Rozhodně nedoporučuji!
Oriflame - Zázračný kelímek - Hydratace je fajn. Kalíšek je pěkný. Vadí mi že musím do kelímku šťourat prstem. Spíše doporučuji.


Fa - deodorant - Bohužel zanechává fleky na tmavém oblečení. Krásně voněl po růžích, už mám další balení. Spíše doporučuji.
Mixa - hydratační krém - ze vzorečku moc nepoznám, ale hezky voněl.
Mixa - tělové mléko - hezky vonělo.
Avon senses - sprchový gel - krásná vůně, možná si pořídím plné balení.


Balea - peeling - Překrásně voněl po jablku a skořici, vůni jsem cítila i po vysprchování. Peeling bych tomu neříkala, protože zrníčka jsou hodně jemná. Používala jsem ho každý den. Škoda, že to byla limitovaná edice. Rozhodně doporučuji!
Aussie - 3 minute miracle - Krásná žvýkačková vůně, vlasy byly po použití jemné, hladké a dlouho voňavé. Doporučuji.
Nivea - formující tělové mléko - hezká vůně.
Ryor - zklidňující sérum na rozšířené póry - sérum má lehkou až vodovou konzistenci, vzoreček mi vydržel na několik použití. Krásně voněl a hydratoval obličej. Přemýšlím o plném balení! Doporučuji!
Today - odličovací tamponky - Byly dobré. V Penny v akci stojí asi 20Kč a je jich 120 kusů. Doporučuji.

18 komentářů:

  1. Pěkná spotřeba, z Tvých produktů jsem vyzkoušela zázračný kelímek, Aussie - 3 minute miracle, sprej od Fa, vzorečky od Mixy (měla jsem jich víc a ty krémy jsou super :)
    Ten krém se sobem je roztomilej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Krém vypadal fakt hezky, bylo by fajn kdyby ho Avon zase měl :)

      Vymazat
  2. Pěkná spotřeba, Fa deodoranty taky používám a ty odličovací tamponky mám momentálně rozdělané a jsou fajn :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. tý jo, toho je :) já budu mít spotřebováno v pátek, taky toho je dost, ale ani mi to nepříjde :D Kouzelný kelímek mám taky, je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kelímek od Oriflame je fajn, ale to hrabání dovnitř.. :(

      Vymazat
  4. Teda, to je vyloženě hromada! Já budu zveřejňovat spotřebovací článek o půlnoci. Jinak mně ten Swiss vyhovoval, akorát se musel nechat dlouho působit, no :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nechávala působit dlouho a žádná změna :( Vlasy jsem měla akorát vysušené. :(

      Vymazat
  5. Ďalší super článok!♥
    Na ten šampón z Baley som dnes pozerala, ale radšej ostávam verná šampónom na poškodené vlasy a od iných značiek :D Dávnejšie som mala ten hnedý z Baley a strašne mi po ňom vypadávali vlasy, takže nechcem riskovať :D Deodoranty od Playboy mám tiež rada, hlavne Play It Spicy a Play It Sexy :) a Aussie je jedna z naj vlasových značiek čo poznám, ten 3 minute miracle mám doma tiež a plánujem si kúpiť väčšie balenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      O balzámu od Aussie jsem taky přemýšlela, nejspíš si ho časem i pořídím. Teď mám zatím masek na vlasy až moc :D

      Vymazat
  6. masku od freemana bych ráda zkusila!! :) asi si zítra skočím do DM :) i pro ten soví hrneček. moc hezký blog =) taky přemýšlím, že přejdu na blogspot

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám v zásobě vánoční krém na ruce a peeling který voní vyloženě vánočně :) . Ten balzámek Colortrend mám taky, používám ho jen občas, mě krásně voní a když si jen lehce přetřu rty tak jim to dodá krásný nádech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď objednala taky nějaký tělový krém (asi :D) od Avonu s Vánoční vůní, tak jsem zvědavá! :)

      Vymazat
  8. Máš pravdu, laky Essence nejsou vůbec o výdrži. Jsou spíše zklamáním.
    Značku Aussie mám fakt ráda - mým vlasům vyhovuje, krásně je zjemní a provoní:)
    °°Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš - já je kupuji jen kvůli těm božím barvám :D Hlavně teda kvůli těm, o kterých vím, že je použiju maximálně třikrát a nechci za ně utrácet moc peněz :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.