1. 10. 2014

Spotřebováno za září.

Je první říjen a já tady mám spotřebované produkty za září. Celkem jsem spotřebovala deset produktů.

1. Aussie - Miracle Moist Shampoo
Moje velká láska. Maminka mi koupila nové balení, takže ho mám pěkně schované než na něj přijde řada. Přečíst si o něm můžete ZDE.


2. Avon - krém na nohy
Znovu si ho určitě nekoupím. Proč? To si můžete přečíst ZDE.


3. Rexona Maximum Protection
Nejlepší deodorant na světě, už mám koupený další.


4. Avon Incandessence - tělový sprej
Krásně voněl, hrozně jsem si ho šetřila. Možná si ho koupím znovu.


5. Oriflame Love is in the air - sprchový gel
Měla jsem ho děsně dlouho  většinou se objevuje v katalozích kolem Valentýna. Vůně nic moc, nevysušoval, dobře pěnil. Příště už si ho nejspíš nekoupím.


6. Linteo - dětské vlhčené ubrousky
Krásná jemná vůně, hodně navlhčené a dobře se mi s nimi doodličoval obličej. Až je někde uvidím, koupím si je znovu.


7. Garnier Ultra Doux - růže a levandule
Koupila jsem ho kvůli skvělé vůni, vlasy nemastil, nezatěžoval. Znovu si ho asi nekoupím, taková bomba to taky není.


8. Oriflame Swedish Spa
Peeling, který skvěle voněl a měl super zrníčka. Bohužel byl dost mastný, vytvářel film na kůži a to já nerada. Znovu ho nekoupím.


9. Balea Melon Tango - mýdlo
Bohužel to byla limitovaná edice, jinak bych koupila znovu. Krásně vonělo, nevysušovalo, skvěle pěnilo.
10. Nivea Stress Protect
Neurazí, nenadchne. Klasická ,,niveácká" vůně. Uvidím, možná koupím znovu.


8 komentářů:

  1. Já mám od Aussie ráda šampon na dlouhé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím zkusila jen tento a jsem hrozně spokojená :)

      Vymazat
  2. Tak si mě celkem navnadila na tu Rexonu a na Aussie, protože moje vlasy jsou tak trochu unhappy :))

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se mi ještě nestalo, abych měla vyzkoušených tolik produktů jako někdo :D První 4 produkty jsem měla taky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Aussie mi taky seděl :-) Ale zatím jsem se nedokopala ke koupi plného balení.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych ho nedostala, taky bych ho ještě neměla :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.