21. 11. 2014

20/11/2014

Včera jsme se s přítelem byli podívat v DMku, myslela jsem, že si vyberu nějakou vánoční sadu pod stromeček. Nevím, jestli jsem až tak náročná, ale žádný set se mi nelíbil. Zvláštní, protože loni bych si vybrala setů několik. Pomalu se smiřuju s tím, že pod stromečkem nakonec nebudu mít nic, kromě super krytu na mobil, který jsem si objenala na ebay. Jenom doufám, že dorazí. :/


Nakonec jsme z drogerie neodcházeli s prázdnou - tyhle bonbony už jste tu mohli vidět, jsou prostě nejlepší! Mýdlo má 500ml a stálo 40 korun. Vonět má po liliích a ostružinách. Zase jsem nějaká nachlazená a tak jsme museli do lékárny pro Coldrex. Cestou kolem parfumerie Fann jsem si vzala Vánoční katalog, ale nic mě nezaujalo.


Všem milovníkům Vánoc doporučuji navštívit Kaufland - různé ozdůbky a blbůstky tam seženete za 27,90Kč. Já jsem si domů odvezla svícen ve tvaru sněhuláčka s lucernou, držák na čajovou svíčku se sobem a zlaté drátěné kuličky

Máte nakoupené dárečky na Vánoce? Pečete už cukroví? A co dekorace?

12 komentářů:

  1. Ty dekorace jsou krásný, to se musím do Kauflandu zajít podívat :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež sa mi moc nepáčia tohtoročné vianočné sety, možno až na pár, ktoré by sa aj dali. Vianočné darčeky ešte kúpené nemám, ale na nakupovanie sa vôbec neteším, pretože si zas miniem celé kapesné. :D

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná. Přijdou mi takové nijaké - sprcháč, tělové mléko a mýdlo? No, nic moc. Jediný set, který by ušel tak je set Aussie :)

      Vymazat
  3. Vanocni dekorace moc nenakupuji, jen nejake nevyrazne, zadni sobi, mikulasove, snehulaci apod., ale tenhle vypada roztomile :) Ja si ted akorat kupovala v F&F home svicky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké věcičky, nachlazená jsem teď taky, nějak to asi řádí teďka :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Asi ano, u nás jsou skoro všichni nemocní, brzo se uzdrav. :-)

      Vymazat
  5. Jé, pěkné věcičky :) Já taky furt kupuju vánoční věci. Včera jsem už pekla perníčky a už se nemůžu dočkat na další pečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já včera upekla a slepila linecké :)

      Vymazat
  6. Roztomilé vánoční radosti :) Já se spíš tenhle rok bojím, že nevyberu nic pro přítele. Né a né mě napadnout co! Asi se z toho zblázním. Jinak ještě nepečeme, ale už se na to chystáme. Moc hezký blog, odebírám a těším se na další čláánky ! :))

    LIFESTYLE BLOG by Lori Horton

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrat dárek chlapům je i pro mě vždycky to nejhorší - letos si přítel sám vybral co chtěl :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.