28. 11. 2014

Brandnooz Box - listopad

Konečně ho máme doma i my. Brandnooz se rozhodl změnit dodavatele, tudíž mi box místo PPL doručila ČP - o den později než měl přijít! A protože všechno se vším souvisí - neměla jsem žádné překvapení a už včera večer věděla, co nám v boxu přijde.


 Ahmad Tea - šípek, ibišek a třešeň - 40g; 59,90Kč
Tomu nerozumím - měl by to být citron se zázvorem na který jsem se těšila, ale místo toho mi dorazila tahle varianta. No, nevadí. Čaj se hodí vždycky.
Perfect Pasta - zeleninové těstoviny - 200g; 79Kč
Upřímně to vypadá jako krmení pro rybičky (červíci), ale těším se, až vyzkouším. Jedná se o zeleninovou alternativu těstovin z kořene Konjac.


Emco - ovesné vločky s brusinkami - 350g; 34,90Kč
Ovesné vločky mám ráda, ale brusinky nemusím. Škoda, že mi nepřišla druhá varianta - s krokantem. Maminka je ale určitě využije.
Kotányi - Citronový cukr - 50g; 19,90Kč
Bohužel, citronový cukr nevyužiju. Taky posílám mamce.


Jumex - pomeranč - 200ml; 14Kč
Mňam, Jumex zatím nezklamal a na tohle ,,pitíčko" se obzvlášť těším.
Meggle - smetana bez laktózy - 200ml; 19,90Kč
U nás na laktózu nikdo intolerantní není, ale myslím, že ji využiju při vaření nebo přítel do kafe.
Mentos - Pure Fresh Cherry Mint - 60g; 59Kč
Žvýkačky jsme hned rozbalili a nějak nás nezaujaly, nejsou nejhorší ale ani to není žádná pecka. Jsou s měkkým třešňovým jádrem a s extraktem ze zeleného čaje a měly by přinést neopakovatelnou svěžest do úst. No, já nevím, ale nějak mi nepřijde že osvěžují dech nebo tak něco. Na mě jsou moc sladké a málo mentolové.
Chupa Chups - Melody Pops - 15g; 9,90Kč
Novinka listopadu 2014? Jako malá jsem tyhle pískací lízátka dostávala od babičky a je fakt, že ,,to pískací" mě nějak nebralo. Lízátko jsem snědla a tyčku vyhodila. 


Chio - Big Pep
Za nasbírané body.
Chio - Exxtra Deep Sweet Chili - 65g; 24,90Kč
Tři varianty, my máme sweet chili (dle mého nejlepší možnost) a moc se na ně těším.

Celkově hodnotím box průměrně, ale změna dopravce mě neskutečně štve. 

6 komentářů:

  1. Také mi včera dorazil :) Jsem docela spokojená a mě přišla varianta čaje citrón se zázvorem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, ale tenhle taky není špatný :)

      Vymazat
  2. Na ty piskaci lizatka si taky pamatuju, ze jsem je jako mala casto mela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle box by mě potěšil, ale pořád mě to třeba nepřesvědčilo k objednávce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.