10. 11. 2014

Dárek (k Vánocům) pro pány.

Už je to nějaká doba, co jsem pro přítele (ne k Vánocům, jen tak) objednala na stránce postovnezdarma.cz peněženku. Nevím jak je to možné, ale to, že pomalu ztrácí drobné z té své naprosto rozervané ho moc netrápí.


Rozhodla jsem se pro peněženku z koženky v barvě coffee, která (popravdě) na obrázku vypadala líp. Logo SKYPE mě pobavilo. Každopádně provedení peněženky mě překvapilo - čekala jsem, že kvalita nebude nic moc, ale vypadá dobře. Sem tam se objeví nějaká nitka, kterou odstřihnu, jinak je pevná má spoustu přihrádek na karty. 

Přihrádky na karty: celkem 8
Přihrádky na bankovky: 2 ( z toho jedna se zipem )
Přihrádky na mince: 1 zapínací na ,,patent"

S peněženkou jsem spokojená, snad se bude líbit i příteli. Jak jsem psala už v úvodu článku - já mu ji dám hned, protože na tu jeho se nedá koukat, ale pokud nevíte (stejně jako já; každý rok) co dát k Vánocům tatínkovi, dědečkovi, bráchovi, ...  tak si myslím že peněženka je dobrá volba.


12 komentářů:

  1. O peněžence také uvažuji, tato vypadá hezky :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. Peněženku jsi vybrala krásnou, ta se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, přítel z ní má taky radost :-)

      Vymazat
  3. penezenka vypada pekne, taky jsem pritelovi kupovala uz novou, k narozeninam kozenou z Deichmannu, zatim drzi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Vidíš, ani jsem nevěděla že v Deichmannu mají pánské peněženky :-)

      Vymazat
  4. Pekný výber :) Nikdy neviem čo chlapom z môjho života darovať :P

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.