15. 11. 2014

Ebay: řetízek - vánoční stromek

Řetízek vyšel na zhruba 19Kč, byl zabalený v bublinkové folii a v bublinkové obálce, přišel doporučeně asi za deset dní od objednání. Zpočátku jsem byla zklamaná, protože nešelo otevřít zapínání, ale přítel ho opravil ( vlastně zapínání pořádně zmáčknul, při ,,pozlacování" do barvy zadělali i to otevírání ). Odpovídá obrázku prodejce a já jsem spokojená.

Foto prodejce:

Reálné foto:

Hodnocení: 5 srdíček z 5


6 komentářů:

  1. Je krásny. Ja mám takéto retiazky veľmi rada. Niekoľko som si kúpila tiež a veľmi rada ich nosím. Vianočné mám dokonca aj náušnice :D. Musím však povedať, že všetky boli drahšie. Takže ti aj celkom závidím, že si našla tento v super cene. Ja som cez Ebay ešte nič neobjednavala a trochu sa bojím. :D
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já jsem si vánoční naušnice vyrobila sama - takové andílky už někdy před pěti lety a pořád je moc ráda nosím. Přes ebay objednáváme často, nikdy nebyl problém - věc buď dorazila a nebo prodejce vrátil peníze. :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak ten je opravdu rozkošný :-) Navíc za krásné penízky, no proč ne?
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.