29. 11. 2014

Mini new in.


Tenhle měsíc jsem se hodně snažila neutrácet za ,,zbytečnosti" a raději zdělat kosmetiku, kterou mám už delší dobu načlou. Z Avonu jsem si objednala jenom dvě věci a to vlhčené tamponky na aknózní pleť - je jich 45 kusů, poměrně slabounké, málo vlhčené a celkem dost cítit alkoholem, ale mě vyhovují. Kúru na nehty jsem si vzala v domění, že se jedná o podlak / nadlak (resp. bylo mým úmyslem jej tak používat). Bohužel je to hodně tekutá péče na posílení nehtů a už jí zkouším.

Objednáváte z Avonu? A co? :)

12 komentářů:

  1. Tu kůru jsem si objednala taky, ale připadá mi, že nic moc. Ale používám ji pro dobrý pocit, že se starám o svoje nehty:D Z avonu taky objednávám, v minulém čísle jsem zkusila tělový sprej s vůní švestky a vanilky a aaach♥ krásně mi to voní, že jsem si z tohoto čísla musela přiobjednat sprcháč a tělové mléko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ze stejného důvodu ji používám i já :D Já mám ty tělové spreje ráda v létě, v zimě dávám přednost těžším parfémům. :)

      Vymazat
  2. Z Avonu jsem jeden čas objednávala velmi často, ale za posledních pár let už nic... Moc ráda bych zase někdy něco objednala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moja mamina so sestrou sú skôr na tú kozmetiku, rady si objednávajú rúže a laky, a taktiež nejaké tie krémy. :-) Ja som si minule akurát "požičala" od sestry jeden červený rúž (bordový) a doteraz ho mám stále pretože je perfektný. S lakmi od Avonu je veľa ľudí spokojných, aj ja som. Len niekedy mi prekáža, čo všetko do toho dávajú, niekedy si to zasa ani nevšimnem! :-) Skvelá objednávka ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si moc rtěnky ani laky neobjednávám - přijde mi, že v katalogu vypadají vždycky líp než ve skutečnosti ( ale občas udělám vyjímku :D )

      Vymazat
  4. Drive objednavala z Avonu mamka, tak jsem si obcas taky neco objednala, hlavne sprchace :) Jednou jsem si odtamtud objednavala set na francouzskou manikuru a taky jsem byla spokojena :) Ale uz dlouho od Avonu nic nemam...jo vlastne mam jeste jeden lak podobny jako ty :) tento: http://www.lekarna.cz/pece-o-nehty-se-zlatymi-casteckami-nail-experts-24k-gold-strength-12ml/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avoňácké sprcháče mám hrozně moc ráda - krásně voní, dobře pění a nejsou drahé. Ten lak jsem (myslím) v katalogu ani neviděla, ale vypadá zajímavě :)

      Vymazat
  5. Tu péči z Avonu jsem měla taky, já z Avonu objednávám aji docela často, ale teďka si kosmetiku nekupuju, protože vím, že mi ji určitě někdo nadělí na Vánoce a všeho mám teď dost, tak si nechci dělat zásoby :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky snažím zbavit zásob, ale někdy prostě neodolám :)

      Vymazat
  6. tamponky vypadají super, možná taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.