4. 11. 2014

Minirecenze: tělový peeling Amazonian Treasures

Už je to nějaký ten pátek co se poprvé v katalogu Avon objevila řada Planet Spa Amazonian Treasures s brazilskými plody a plody Acai. Od té doby mi ležel v koupelně a čekal až na něj přijde řada. Od prvního použití jsem nadšená - peeling má sice malá zrníčka, ale je jich hodně a to mi vyhovuje. Vůně je prostě božská a cítím ji na kůži i po osprchování a ta barva? No, vážení, to je luxus! V peelingu jsou (kromě zrníček) i kousky, které mi připomínají kousky nějakého rozmixovaného ovoce. Nejraději bych do peelingu zabořila lžičku a celý bych ho sežrala snědla! :)
Ale abych jenom nechválila, jednu vadu peeling má - obal. Ačkoli je krásný, nepřeplácaný a působí na mě luxusním dojmem, víčko se ve sprše mokrýma rukama špatně otvírá.

 
Obsah balení je 200ml a pořídila jsem ho za nějakých 129Kč.

Hodnotím: 
4 srdíčka z 5
 



18 komentářů:

  1. Tak ten je!!! Ta barva je božská :D
    Teď zrovna nějaké hledám ale chci aby byl opravdu hustý a měl v sobě dost zrníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti tenhle můžu jenom doporučit! :)

      Vymazat
  2. Týjo, to je barvička :D Já jsem právě z této řady dopotřebovala krém na ruce a byl to nejlepší krém na ruce, jakej jsem kdy měla :). Peeling mě zaujal a já mám zase tyto balení nejradši :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tohle balení jakoby nevadí, přecijen vyberu všechen obsah, ale fakt se těžko otvírá :)

      Vymazat
  3. Tento peeling má asi najkrajšiu vôňu zo všetkých produktov Planet Spa ♥ a taktiež aj farbu :O

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten musím mít! :D
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé ♥ No ten vypadá úplně nejlíp. Krásnej! Hned bych ho brala taky.

    http://www.nppodyji.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Avonu je ještě pořád dostupný :)

      Vymazat
  6. Bože, ten odkaz na NPP jsem tam omylem nakopírovala :D No, to už je osud :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho mám také :D ! Ale ještě jsem ho nezačala používat, chci nejdříve zdělat sprchová tělová mléka a ještě peeling Balea, takže jeho čas sice přijde ale ještě nevím kdy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na mě dlouho čekal ale konečně na něj přišla řada! :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.