14. 11. 2014

Novinky u nás doma.


Víte co je úplně nejlepší? Když máte mamku, která se zajímá o kosmetiku, objedná si Misshabox a věci, které jí nesedí / nepotřebuje vám dá. Takhle jsem přišla k čistící pěně Creamy Latte Chocolate, třem vzorkům séra a vzorku tonika. Ha! 


Budou Vánoce a tak jsem se při nákupech v Německu krotila. Koupila jsem si v podstatě to nejnutnější - vlhčené ubrousky, lak na vlasy Wellaflex, velké odličovací tampony na zkoušku, deodorant od Rexony, ústní vodu, ..


.. a sprchový gel od Fa s vůní kašmíru a bílé růže. Tácek mám od babičky a je z Kiku.


Poslední věcí, kterou se musím pochlubit, je tento skvělý adventní kalendář taky od babičky. Já příteli naplnila lichá čísla a on mi má naplnit ty sudá, ve vybírání okének se budeme střídat. Nemůžu se dočkat prvního prosince. :)

Co jste si v poslední době koupili Vy?

12 komentářů:

  1. Jé, ten adventní kalendář je krásnej a je super, si to takhle naplnit :). To jsi pěkně vychytaly tu kosmetiku od mamky

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, babička určitě bude mít radost, že se kalendář líbí :)
      S mamkou si takhle posíláme v poslední době kosmetiku často :D

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy a ten adventní kalendář je božský :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. To s tim adventnim kalendarem je kouzelne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem moc ráda, že se kalendář líbí nejenom mě :)

      Vymazat
  4. ten adventní kalendář je tímto způsobem super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uděláš pak recenzi na tu čistící pěnu od Misshy? už dlouho se na ní dívám:) a ten adventní kalendář je úžasný nápad!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.