26. 11. 2014

Objednávka vosků Yankee Candle.

Tak jsem se dočkala - po více jak týdnu mi konečně dorazila moje objednávka z Yankee Candle. Asi jste všichni zaregistrovali, že (tuším) 18. listopadu probíhala na jejich stránkách akce: při nákupu nad 300Kč doprava zdarma. No a jako milovník různých voňavých svíčiček a vosků jsem neodolala. 


Jako první bych ráda představila dva vosky, které mám doma už delší dobu a koupila jsem je u nás na náměstí. Jedná se o Red Apple Wreath - který mě zklamal (zrovna ho pálím a vůbec ho necítím) a Snowflake Cookie, který voní po velmi sladkém cukroví, mňam.

A vrhneme se na mojí objednávku: celkem jsem si objednala šest vosků. První, které jsem z balíčku vyndala byly Icicles, od kterého jsem čekala víc (nevoní špatně, ale připomíná mi nějakou vůni na WC) a Candy Cane Lane, který je pro mě jednoznačným vítězem pro tuhle zimu. Voní jako After Eight, sladce s mentolovým ,,ocáskem".

Teď přejdeme k vůním, na které jsem si brousila zuby už nějaký ten měsíc a bohužel mě totálně zklamaly. Očekávala jsem opravdu nějakou typickou vánoční vůni, ale přijdou mi až moc kořeněné. Pořád doufám, že až je zapálím, tak to bude lepší a vůně nebude tak moc intenzivní. Christmas Memories voní velmi silně po nějakém koření a Christmas Eve zase hrozně po kandovaném ovoci (které nemám ráda, ale nečekala jsem, že bude cítit tak moc).

O posledních dvou voskách nevím, co si myslet. Třeba je to tím, že jsou zabalené, ale z nich necítím nic. Z Christmas Cookie maličkato, opravdu maličkato vanilku ale z Pink Sands necítím opravdu nic.

Pro shrnutí - ze šesti objednaných vosků dva v podstatě necítím, tři mě nějak neoslovily a jen jeden jsem si zamilovala. Hm, myslím, že na eshopu už objednávat nebudu a vždy si vosky raději očichám i když asi přijdu o spoustu ,,limitovaných edicí". 

Využili jste akce? Máte rádi Yankee Candle?

10 komentářů:

  1. YC jsem jednou dostala ve skleničce střední velikosti k nákupu, tak jedině tu jsem měla a voněla nádherně :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K nákupu dostat YC svíčku a ještě k tomu ve střední velikosti by se mi taky líbilo :P

      Vymazat
  2. Také jsem této akce využila. :) Vosky miluju

    OdpovědětVymazat
  3. už dlouho mě vosky YC lákají, jejich svíčky totiž úplně miluji! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svíčku ještě neměla, třeba se k ní jednou taky dostanu :D

      Vymazat
  4. Zrovna jsem teď jeden YC vosk vyhrála :) Nějaký ten Christmas.. uvidím, až mi dojde :-) Už se ho nemohu dočkat.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Žádný YC doma nemám, ale uvažuju, že je pořídím mamce a babičce k vánocům:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.