2. 11. 2014

Podzimní radosti.


Foot Cream od Oriflame s vůní Winter Berries jsem si pořídila protože.. prostě proto - stejně jako Niveu.


Od 29. října je v DMku akce na zimní hrnečky o objemu 400 ml za 50 bodů. Neváhala jsem a vzala jsem si hned dva, protože vypadají fakt krásně a navíc jsou tam sovičky, žejo.. Balea Black Secret sprchový gel s vůní pomeranče a vanilky jsem si musela vzít hlavně kvůli hezkému obalu ( zjistila jsem, že ho má i mamka! :D ). Vůně mi nepřijde chemická a cítím hodně pomeranč. Kinder-Hustenbonbons jsou opravdu super na slabou bolest v krku. Tantum Verde jsem chtěla kvůli tomu, že mi leze moudrák, ale bohužel nepomáhají a tak to Paracetamol jistil... alespoň mě přestalo bolet v tom krku..


Sérum Génifique od Lancôme mi nepřijde jako nějaká super věc, po použití nevidím žádnou změnu a už teď vím, že chtít plné balení je nesmysl! To si za ty peníze raději koupím něco pěkného na sebe.


Šampon na vlasy Volume Boost ( opět ) z Oriflame jsem si vzala ze zvědavosti, voní příjemně, snad bude dobrý. Pleťová voda Clearskin (Avon) je s přestávkama mou stálicí už asi rok. Vyzkoušela jsem všechny barvy druhy a vždy mi vyhovovaly. Jediné mínus je, že jsou hodně cítit alkoholem a pleť vysušují. Třpytivé tělové mléko s vůní koření a vanilky jsem prostě nemohla nechat být a rozhodně jsem neprohloupila - krásně voní, třpytky nejsou velké, konzistence je akorát ( neteče, nelepí, rychle se vstřebává, nezanechává mastný film na pokožce ) a navíc je obsah k sežrání dvoubarevný. Dokonalost sama! 

A co dělá radost Vám? :)

12 komentářů:

  1. Výborný článek :) Hnek mám taktéž protože sovy miluji :) mám i Balea sprcháč, voní nádherně a tělové mléko od Avonu jsem si dnes objedala v celé sadě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za pochvalu :)
    Sovičky jsou prostě nejlepší a sprcháč si šetřím na chladnější počasí, cítím z něj ,,zimu". :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny nákup :) asi si do DM po tie hrnčeky zájdem aj ja :D A to WinterBerries z oriflame síce krásne vonia, no nemám ho moc v obľube lebo je príšerne mastný a nehydratuje :/ a ten krém od Avon naturals mám tiež, ten mi skutočne robí radosť :3 akurát nemám škoricový ale ten druhý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Pro hrníčky určitě běž, jsou super :) Heh, tak to si mě moc nepotěšila s tím krémem na nohy :(

      Vymazat
  4. :((( achjoo já chci taky hrnečky :( všichni je u nás vykoupily a na mě nezbyl ani jeden :( jsou boží o tom tělovém mléku jsem taky uvažovala ale nakonec jsem ho neobjednávala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, v DM ve kterém jsem je brala moc na odbyt nešly :)

      Vymazat
  5. Sprcháč jsem očichávala a budu si ho muset taky koupit, protože voní krásně :) I ten krém z Avonu v katalogu moc pěkně voněl :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci! Máš strašně krásný blog!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/11/haul-rijen-2014.html - stávám se pravidelným čtenářem a budu ráda, když se staneš mým.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.