17. 11. 2014

Recenze: Missha - čistící pěna Creamy Latte Chocolate


V minulém nákupním článku jsem psala, že si mamka objednala Missha box, ve kterém byla tahle pěna. Bohužel jí nesedla a tak se dostala ke mě.

Hned na úvod bych chtěla říct, že mám smíšenou pleť, v T-zóně (brada, nos, čelo) se sklony k akné a vím, že tahle pěna není zrovna pro mojí pleť ideální - má dodávat pružnost povadlé a suché pokožce, a to já opravdu nepotřebuji. 

A teď už k samotné recenzi: ráda bych začala obalem, který je dokonalý - Korejci obaly prostě umí. Tuba má klasické otevírání, které mi vyhovuje, dobře se udržuje a zajišťuje dobrou aplikaci obsahu.
Po vymáčknutí není pěna pěnou, ale klasickým krémem s našlehanou konzistencí a zajímavou měděnou (?) barvou. Krému máme dát dostatečné množství do mokrých rukou a vytvořit pěnu, kterou naneseme na obličej. Po umytí obličeje pěnu opláchneme 
Přiznávám, že vůně mi až tak skvělá nepřijde - zdá se mi hodně chemická, ale dá se to přežít ( přecijen mám pěnu na obličeji vždycky chviličku ).


Po první aplikaci mi obličej trochu zčervenal, ale nic hrozného. Žádné pálení, vyrážka nebo akné se nekonalo. Po dalších aplikacích už mi obličej ani nečervená. 

Pěnu používám zhruba 3-4krát do týdne a jsem celkem spokojená. Zároveň si ale myslím, že existují mnohem lepší pěny nebo alespoň stejně kvalitní za míň peněz.
 
Pokud Vás pěna zaujala, najdete ji TADY a pokud sledujete složení výrobků, tak přikládám fotografii:


Hodnotím: 3 srdíčka z 5

4 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.