6. 11. 2014

Recenze: Můj názor na Babylips.


 Osobně si myslím, že to ,,něco",co dělá Babylips vyjímečným, je obal. Je barevný, veselý, ale kvalita není nic moc - prostě plastový kryt s nápisem, který se snadno ošoupe. Při mazání se navíc obsah tuby tak divně vrtí, že mám strach, aby se mi balzám nezlomil a nevypadl. Co se vnitřku týká, tak bolavé rty nevyléčí, já na extrémně suché rty netrpím, takže mi balzám celkem vyhovuje. Zjemní, zvláční, celkem dobře voní a některé varianty rty i jemně zabarví. Plus dávám za to, že má SPF 20. 


Já si ho pořídila v akci 2+1 a vlastním Hydrate, Cherry Me a mamce jsem dala Peach Kiss. Koupě nelituju, ale že bych je musela mít znova, tak to určitě ne. 

Shrnutí:  Babylips mě nějak nezaujaly, podle mě se jedná o průměrný balzám v super-barevném obalu. 
Hodnotím: 3 srdíčka z 5


15 komentářů:

  1. Souhlasím, koupila jsem si Cherry Me, bolavými rty trpím a tenhle balzámek mi nijak nepomáhá. Je stylový, musela jsem ho mít, když ho měl každý, ale taky si ho znovu nekoupím :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim dlouho odolávala, ale poslední den platnosti té akce jsem naběhla do DM a bylo :-) Jsem ráda že nejsem jediná, komu nepřijdou skvělé.

      Vymazat
  2. Tiež mám pink punch ešte z minulého roka a určite neplánujem ďalší. Možno cez leto fajn ale na zimu pre mňa absolútne nie :) Najradšej mám balzamy od Neutrogeny, Biodermy a najnovšie lip butter od značky Nivea :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, lip butter od Nivea sháním už nějakou dobu a pořád nic. Z internetu se mi nechce platit poštovné a na ebay je drahý :-)

      Vymazat
  3. No mňa celkom sklamali, písala som o nich aj recenziu.

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
  4. Mám cherry me, líbí se mi ta barva na rtech + vůně, ale taky si myslím, že hydratace není žádný zázrak :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten Cherry Me ještě ani nerozbalila, nejdřív chci dodělat tenhle :)

      Vymazat
  5. Souhlasím s tebou, fajn balzámek do kabelky, ale že by to byl nějaký boom, to ne..;)

    OdpovědětVymazat
  6. úplne s tebou súhlasím... Vnútro nič moc...Podľa mňa je baby lips iba marketingový ťah ;) A všetko je to o reklame

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám tenhle modrý a je úplně na nic, mám hodně suché rty a mám pocit, že mi je ještě více vysuší. Pak mám ještě peach kiss a ten je o něco lepší, i když žádná sláva to také není.

    OdpovědětVymazat
  8. I have read so many posts regarding the blogger lovers except this article is in fact
    a nice piece of writing, keep it up.

    Also visit my weblog; Saleh Stevens

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.