30. 11. 2014

Spotřebováno listopad

 Za tento měsíc se mi doma nahromadilo docela dost spotřebovaných produktů.




1. Bebe Young Care - tělové mléko, která krásně vonělo po vanilce a karamelu - bohužel neskutečně ,,cuckatělo" - NEDOPORUČUJI.
2. Balea Vitalizing Shampoo - s rozmarýnem a meduňkou pro normální a mastící se vlasy dobře pěnil, vlasy umyl, ale vůně se mě osobně nejak nelíbila - tento si znovu nekoupím - SPÍŠE DOPORUČUJI.
3. Palmolive Aroma Therapy - krásná hřejivá vůně vanilky, skvěle pěnil, na kůži byl cítit i po vysprchování - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.


4. Ústní voda - nějaká soukromá značka Tesca, cítila jsem v ní něco divného, chuť byla děsná - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
5. Dentagard - v pastě jsem cítila lékořici a tu já nemám ráda, zuby vyčistila, osvěžila dech a hroozně dlouho vydržela - SPÍŠE DOPORUČUJI.
6. Radox - mýdlo na ruce zvláštně vonělo, ruce byly po použití čisté ale i vysušené - SPÍŠE NEDOPORUČUJI.


7. Avon Foot Works - peeling na nohy s vůní zázvoru a bílého čaje jsem měla moc ráda - krásná vůně, dobrá zrníčka a fajn cena - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
8. Summer White Sunset - objednala jsem si ho z Avonu v létě, kdy se mi vůně líbila - teď jsem ho zdělala z ,,donucení" - vůně je hooodně sladká až vtíravá - NEDOPORUČUJI.
9. Garnier Neo - psala jsem o něm TADY - DOPORUČUJI.
10. Oriflame Essentials - peeling pro všechny typy pleti jsem měla doma už dlouho, vyhovovala mi dostatečně hrubá zrníčka, jemná vůně a nedělalo se mi po něm akné - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
11. Alverde Body Sprej - spojení bambusu a grapefruitu mi obracelo žaludek, po roce jsem ho vylila do záchodu - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
12. Balea Handlotion - opět jsem o článek psala TADY - DOPORUČUJI.


13. Florena - krém na ruce jsem dostala od babičky, bohužel má jen 20ml, krásně jemně voní, je hutný a ruce opravdu hydratuje - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
14. Missha Super Aqua
15. Miss Giordani - nic jsem necítila
16. Elvie
17. Ungaro - krásná vůně
18. SebaMed - tělové mléko - krásná jemná vůně, baječná hydratace, hned se vsákl do pokožky a zanechal ji úžasně hebkou, nelepí a necuckuje - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
19. SebaMed - pleťová voda - byla dost cítit po alkoholu, obličej mi nevysušovala, nedělalo se mi akné, zmenšily se mi černé tečky - ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
20. SebaMed - intimní gel - pěkná vůně, byl jemný, nevysušoval, nedráždil - DOPORUČUJI.
21. Yves Rocher - parfém Quelgues Notes D'amour mě vůbec neoslovil - za sebe bych ho NEDOPORUČILA.
22. Pilníky - papírové pilníky mám nejraději a ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
23. L'oréal Préférence - závěrečná péče k barvě na vlasy, která se mi doma válela už děsně dlouho - vlasy uhladila, provoněla ale nic víc - NEDOPORUČUJI.


24. Little Animals - žvýkačková vůně, akorát vlhčené - DOPORUČUJI.
25. Bambini Kids - melounová vůně byla hrooozně sladká a mě se z ní časem začalo dělat blivno, dobře vlhčené (sice jsou určené na zadek, ale já je měla na ruce a občas i obličej) - SPÍŠE NEDOPORUČUJI.


26. Eye Gel Patches - určené na aplikaci umělých řas, já je měla na pytle pod očima - zbytečnost - NEDOPORUČUJI.
27. Eucerin - čistící gel
28. Eucerin - zmatňující denní krém
29. Eucerin - lehký hydratační krém

12 komentářů:

  1. Super spotreba, mne vzdycky vydrzi vsechno hrozne dlouho takze tyhle clanky ani nepisu :D Ten krem na ruce od Balei se mi moc libi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky vždycky všechno dlouho vydrží :D

      Vymazat
  2. Super spotreba :)
    Ten Oriflame peeling určite vyskúšam ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní spotřeba, já jsem měla jen ten garnier neo, jinak nic :). Takže děkuju za doporučení i nedoporučení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, hezké spotřebováno, taky jsem ho zrovna dneska psala :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.