18. 12. 2014

❄ BRANDNOOZ BOX: prosinec 2014 ❄

Jako první bych se opět chtěla omluvit za fotky, ale bydlíme provizorně v přízemí a už v půl třetí musíme svítit. Nemám ani dobře fungující foťák, protože pořádně v šeru neostří a ani nemám v podstatě prostor, kde věci fotit. 
Snad mi to odpustíte :)


1. Penam Zlatka - 1kg; 16,90Kč - mouka se hodí vždycky a nejen v prosinci
2. Balconi Mix Milk - 35g; 7,50Kč - na piškotový řez s mléčnou náplní a kakaovou polevou se už moc těším 
3. Storck nimm2 Lolly - 10g; 6,90Kč - lízátka nimm2 už jsem několikrát měla a jsou super
4. Megafyt Pharma Horká švestka - 40g; 54Kč - ihned jsem ochutnala a abych řekla pravdu, není to žádný zázrak :(
5. Jumex Broskev - 500ml; 38Kč - tyhle džusíky mi moc chutnají, ale trochu mě štve, že se v boxu pořád dokola opakují
6. Bitters Energy gun - 5ks; 49Kč - energie ukrytá ve žvýkačce, nic horšího jsem zatím neochutnala, zbytek dovezu bráchovi


7. Desperados ochucené pivo - 330ml; 24,90Kč - na tento alkoholický nápoj nemám vůbec chuť, snad ho vypije přítel a bude mu chutnat
8. Bohemia slané a sýrové tyčinky - 40g; 5,90Kč - oba druhy znám, není to žádná novinka, slané už jsme snědli
9. Kand Brusinky - 190g; 34,90Kč - brusinky mi udělaly velkou radost
10. Hellmann's Tatarská omáčka - 250ml; 39,90Kč - v tuto dobu bych ocenila spíše majonézu do salátu, protože tatarku nějak nejíme :)
11. Apetit 01/15; 59,90Kč - započítat časopis do boxu s jídlem mi přijde jako hloupost, ale budiž

Vzhledem k tomu, že je prosinec, tak jsem očekávala něco jiného. Box se mi zdá podprůměrný a ten započítaný časopis mě opravdu naštval. Nicméně vše (kromě těch žvýkaček, fuj) využijeme. Snad bude příští box lepší :)

8 komentářů:

  1. Také mi přišel tento box takový nijaký a očekávala jsem něco Vánočnějšího, ale je fakt, že všechno tak nějak využiji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho taky využijeme, ale ty žvýkačky jsou fakt fuj :D

      Vymazat
  2. také bych čekala na prosinec trochu vánoční box, ale i tak vypadá docela super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nejhorší, skoro vše využijeme :)

      Vymazat
  3. Box takový plných dobrot a nezdravých věcí :) ale samozřejmě já bych si pochutnala na všem :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Já už tento box viděla i na jiných blozích a musím říct, že mě by tento obsah taky těžce zklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem koukala, tak hodně holkám se líbil :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.